A cara o creu

Un relat de: foster

Jo sabia que ell sabia que es moria, però havíem decidit fer com si res i seguir rient per bajanades. S'apagava com una espelma, el seu rostre emblanquia, però encara feia broma parlant del demà, dels projectes i somnis per realitzar.
De sobte, agafant-me per sorpresa, em deixà anar un mastegot de pregunta:
-I tu, ja t'has fet la prova?
-Jo? No, per què hauria de fer-me-la? Ja saps que…
-Sí, amb les drogues i les agulles sempre vas anar amb molt de compte, i aquella teva obsessió t'ha salvat. Però, i el sexe, i els polvos bojos sense cap precaució amb ties de les quals no en sabies el nom ni amb qui més s'ho feien?
-(…).
-Mira Pol, jo ja marxo, bé que ho saps, però abans vull que em prometis que t'ho miraràs de seguida, i que si ets positiu t'apuntaràs a un dels programes. Es veu que han trobat un combinat que funciona…i tu encara has de fer molt mal, eh col.lega? Vine, fes-me un petó i vés-te'n, estic cansat, molt cansat.

***

En sortir de l'Hospital del Mar, la promesa a en Kim em martellejava el cap amb preguntes i respostes com claus afuats per reblar…sí, no, positiu, negatiu…L'ànima em sagnava pel dubte, i vaig fer camí per la sorra fins a tocar del mar. No podia respirar, no veia res més que la nit negra d'un horitzó sense lluna, una foscor només trencada per un estrany làser amb forma de serp verda que pampalluguejava rere l'escullera. Esperava en silenci i en silenci plorava…per ell i per mi, ara tot sol i amb una incògnita de mort per futur que em perseguiria fins que no em decidís a fer-me la prova definitiva.

I me la vaig fer. I va sortir cara. Ara fa tretze anys.


*Repte 239 (Relat co-guanyador)
Tema: "Una mirada al futur"
Paraules: serp, petó, làser i reblar


Comentaris

  • per mots anys a RC, guapo![Ofensiu]
    atram | 11-01-2009 | Valoració: 10

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Clar de lluna | 11-03-2008 | Valoració: 10

    ..no deixes de sorprendre'm! És dur, tendre, transmets la por i el dubte. Un final fantàstic i esperançador. Me'n alegro del pas dels anys i del resultat de la prova. de veritat, m'ha agradat moltíssim!

    Un petonàs!

  • I va sortir cara...[Ofensiu]
    afrodita | 28-05-2007

    i així va ser, va seguir i seguirà així, fent moolt i molt de mal (amb el millor sentit de la paraula, per suposat...) Felicitats pel repte, però encara més per compartir un bocí més d'intimitat, de tu.

    Petons HaBiBi, però molts eh!

    BoDitA

  • T'has explicat de fàbula.[Ofensiu]
    pellpintada | 28-05-2007

    En relació al comentari que m'has posat, tindré en compte la teva recomanació. Desconec el teu ofici, la teva professió, però tens un ull clínic encomiable. T'ho agraeixo.
    Salut.

  • així s'escriu.[Ofensiu]
    pellpintada | 28-05-2007

    Cap més comentari.

  • Em va impactar el relat[Ofensiu]
    Frida/Núria | 25-05-2007

    poca cosa puc comentar-te ja saps que sóc de poques paraules, però el relat et fa sentir. Què en el fons deu ser el que es pretent.
    Salut!