Un nou principi.

Un relat de: afrika97
No busco que em miris sempre amb un somriure ple, encara que estiguis enfadat. Ni tan sols espero de tú, una enorme abraçada en quan em vejis cada dia, ni pretenc que em facis petons amb passió cada instant. Tampoc vull que em mimis com si fos una nena petita, ni que no em tratis com adulta, perque no ho sigui encara. No vull un Feliç San Valentín!el catorze de febrer, ni que em facis uns regals gegants en cada aniversari. No vull que em donguis la mà pel carrer, ni que rocem els nostres llavis davant de la gent. Molt menos, espero que em diguis cada instant que m’estimes, sense el més mínim significat. Ni poemes cursis o romàntics, ni sopars regalats, ni flors que s’han de posar en aigua, però tampoc de plàstic. Ni tan sols espero que m’entenguis, ni pretenc entendre jo les teves rareses. Només que, quan estiguem sols, sembli que sigui el primer cop que et miri als ulls i pugui pensar; Acabo d’enamorarme un altre cop…

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de afrika97

afrika97

6 Relats

2 Comentaris

4782 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
OK, ho reconec. M’agraden les cançons d’amor i les pel·lícules romàntiques. No m’agrada dir el que estimo, o a qui. Ploro a vegades però m’enric amb facilitat, vaig amb les ungles mal pintades i em costa trobar el regal perfecte. D’acord, penso sobin en tonteries i no arribo enlloc, ho sé, no soc perfecta, però tampoc em precupa gaire, o…hauria de precuparme?