L'amor ha tornat a entrar dins meu.

Un relat de: afrika97
Em pots explicar que cony m’has fet? Fins fa poc era la persona més trista del món i ara, ara estic tot el dia amb el somriure a la cara. Com ho has fet? Han sigut els teus petons, els teus llabis, el teu riure? O la forma que em mires, em toques i em parles? Alomillor han sigut els teus comentaris indecents, la teva forma de dir les coses, la xuleria que portes a sobre, els teus misatges, la forma que em prens el pel i després te’n rius de la meva inocència, la teva aparença de noi dolent que em torna boja o la teva mà entrellaçada amb la meva…no sé. L’únic que sé es que et tinc unes ganes infinites, i tinc pensat gastar-te la pròxima vegada que estiguem junts. Quedes advertit.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de afrika97

afrika97

6 Relats

2 Comentaris

4782 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
OK, ho reconec. M’agraden les cançons d’amor i les pel·lícules romàntiques. No m’agrada dir el que estimo, o a qui. Ploro a vegades però m’enric amb facilitat, vaig amb les ungles mal pintades i em costa trobar el regal perfecte. D’acord, penso sobin en tonteries i no arribo enlloc, ho sé, no soc perfecta, però tampoc em precupa gaire, o…hauria de precuparme?