Un món diferent

Un relat de: Ullsblaus1

Un món diferent, un canvi complet.
Un poble petit i jo encuriosit,
una cosa massa nova per a mi.

Amics volia fer, molt fàcil es veia,
que podia fer jo, que com un poruc jeia
esperant a que ells al meu encontre vingueren?

De la vida massa no en sabia,
el que volia era que els més estimats, amb mi estigueren. Un dia entengué, perquè amics no havia fet.
El que de veritat s'ha de fer és ser molt simpàtic i amb ells passar-t'ho bé.

Amb molta temença m'ho vaig agafar, i si un altre cop hem torna a passar, t'ho ben juro que per sorpresa no m'enxamparà.

Ara fa un d'any d'aquesta història,
d'ençà que no he tornat a recordar l'angoixa.
Espero de debò que a vosaltres no us passi,
perquè aquesta angoixa, el cor us envairà
i si no sou forts la batalla guanyarà.

Comentaris

  • Molt be Marc![Ofensiu]
    MarBlava | 20-06-2008 | Valoració: 10

    La disposició del poema és molt millor, així és més fàcil llegir-lo i entendre els teus sentiments. M'ha agradat molt, vas fort, eh? No pares de publicar....

    És molt dur per un nen de dotze anys adaptar-se a un nou ambient, a on ets el "nou" i has de donar la talla continuament. No saps quan m'alegro de que t'hagis adaptat a aquesta nova vida, i al setembre amb el nou curs encara afiançaras més les amistats...
    Tu ets una mica tímid, però molt valent i sempre has d'estar segur de tu mateix, ja que els nens són despietats amb els dèbils.

    Sdegueix com ara i deixa que parli la teva imaginació i sensibilitat, que tot anirà perfecte i nosaltres ho gaudirem amb tu.

    Un petonet maco,
    MarBlava

  • Vas millorant[Ofensiu]
    JOANPG | 20-06-2008 | Valoració: 10

    Es nota que començas a fer cas dels concells dels amics relataires. Segueix així.

l´Autor

Ullsblaus1

53 Relats

603 Comentaris

82464 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona, l'any 1995. Tinc catorze anys.

M'agrada molt escriure relats, quan els escric desconnecto de tot. Sembla que estigui aïllat jo i els relats sols, i ningú més.


Espero que us agradin molt els meus relats