Últimament

Un relat de: silvia_peratallada

Últimament
dono un vot de confiança
al temps i l'espai, a la gent,
deixo fluir històries,
relacions, sentiments.

Últimament, massa vegades
Amèlie, dins meu
desperta trapella,
fuma, i pensa,
i fa de les seves.

Comentaris

  • No és dolent...[Ofensiu]
    kispar fidu | 29-05-2005

    ...donar un vot de confiança, no? Clar que no! Donar un vot de confiança a la gent, al temps i a l'espai. Donar una altra oportunitat al que et rodeja i a un mateix. No donar-se per vençuda.

    Avui he llegit un comentari que t'ha fet una relataire on deia (+ o -) que: "Havies de ser tu: escrivint en un bar, portant sempre un llapis i algun paper o superfície on poder escriure, per deixar-hi reflexats els teus pensaments, etc", i trobo que té tota la raó: Aprofites qualsevol moment! Sempre a punt per deixar escrit el que et córrer (tan depressa) per la teva ment "inquieta".

    Estava rellegint també la teva biografia. La veritat, és que m'encanta el tros de: "...vaig respirar per primera vegada la impuresa de l'aire que ens envolta" (ostres! tot i sé una mica "trist" té molta força! La trobo genial!
    I mira, ja que hi som (jejeje) diria que el què sents tu anant amb cavall, és el que sento jo quan sóc damunt la meva bici! jajaja: si! si! La bici és el meu vici! I també puc dir que poques coses superen aquest instant de felicitat, on només ella i jo formem part del nostre món. On sóc capaç d'alliberar-me de tot i em sento lliure.

    jajaja, (ostres, he fet més comentari de la biografia que del relat, oi?... tampoc és pas dolent, no? )

    Doncs bé, al final t'he pogut comentar força, tot i que m'hagués agradat poder llegir més relats durant la teva setmaneta, però de totes maneres tot i que avui sigui l'últim dia... seguiré passant per aquí!

    Apa! (Ja callo!!!) ciao!
    Gemm@

l´Autor

Foto de perfil de silvia_peratallada

silvia_peratallada

507 Relats

1383 Comentaris

583636 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Crida ben fort
dona lletres,
versos i acords.
Dona'm aire,
dona'm petons,
dona'm el roig,
vull foc al cos.
Dona'm un somriure
i un parell d'il·lusions,
només una mirada
lliure de malsons.

Dona'm alegries
dona'm un mesclat,
un mai de maria
i una tarda al teu costat.

http://silvianimfa.blogspot.com/

silvianimfa@gmail.com