L'essència

Un relat de: silvia_peratallada
Des de la feina tot es veu diferent.
És com un tocar de peus a terra sòlid,
asfalt pur,
on els versos i la lluna no hi tenen lloc.

Doncs no, m'hi nego.

M'hi nego perquè aquí hi ha persones que et donen el seu món, la confiança i l'esperança.

Que creuen en nosaltres com a eina de futur.
Que ens transmeten tendresa, solidaritat i uns valors que només amb l'edat s'aconsegueixen.

I això és admirable.
I no ens fa falta la lluna ni els versos per rebre la dolçor de les seves paraules, els somriures i els petons i les carícies que ens regalen cada dia.

Així doncs, i des de la feina, avui la dolçor passa per esdevenir escrit, i deixar-ho patent.


Perquè tot i veure's diferent, l'essència hi és.

Comentaris

  • Carlessssssssss[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 14-05-2011

    Ja no ets a la web!
    al nord tampoc t'oblidem, i se't troba a faltar...
    ganes d'abraçades!

  • Com sempre[Ofensiu]
    Carles PV | 09-05-2011

    Hola Silvieta!!!!!
    Veig que continues escribint d'allo mes be.
    Encara que fa molt que no parlem, com veus no m'oblidat de tu.
    T'envío una molt forta abracada des del Pais Valencia.
    Espero que ens poguem veure aviat.

    Carles.

  • La feina d'escriure[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 29-01-2011 | Valoració: 10

    Hola Sílvia: Realment tens raó. Des de la feina es poden escriure grans coses. Depèn de la que tinguis però, si vols, sempre pots trobar un moment per embrutar papers. Jo ho faig sovint, escrivint al mòbil els apunts de les poesies. M'encanta el teu estil narratiu i clar. Ets molt franca i sincera, amb motius quotidians que ens acosten a nosaltres mateixos. I ho aconsegueixes. Et felicito. M'ha agradat molt i molt. Una abraçada i fins aviat.
    Aleix

  • Essencial i captivador[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 28-01-2011 | Valoració: 10

    Totalment d'acord amb el que expliques i perfiles.
    A mi m'agrada molt la paraula perfil.... marca de forma ferma però també de forma sutil, i tu ho saps fer-ho.
    I també sento el teu crit positiu !

  • Recordatori[Ofensiu]


    Gràcies per participar!

    Si la teva obra compleix amb els requisits bàsics d’aquesta convocatòria, pel que fa a temàtica i extensió, ja entra a formar part del conjunt de poemes que el grup BROU seleccionarà per ser musicats.

    Si també vols que el poema entri a la fase de selecció per ser editat en un poemari recull, dins la col•lecció Relataires de l’editorial Meteora, recorda que has d’enviar l’enllaç d’aquest lloc web on ha quedat penjat a l’adreça electrònica de l’ARC (associacio.relataires@gmail.com), i que la condició bàsica per poder participar en aquest nou llibre de l’Associació és ser-ne soci.

    Gràcies de nou!

    ARC

l´Autor

Foto de perfil de silvia_peratallada

silvia_peratallada

507 Relats

1383 Comentaris

581731 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Crida ben fort
dona lletres,
versos i acords.
Dona'm aire,
dona'm petons,
dona'm el roig,
vull foc al cos.
Dona'm un somriure
i un parell d'il·lusions,
només una mirada
lliure de malsons.

Dona'm alegries
dona'm un mesclat,
un mai de maria
i una tarda al teu costat.

http://silvianimfa.blogspot.com/

silvianimfa@gmail.com