Tornar a Començar

Un relat de: Joan G. Pons
Al néixer vaig començar a viure.
També hi han altres moments, que en certa manera, son un començar o un "tornar a començar".
I a vegades, un tornar a començar, té un gran valor per una continuïtat o realització.
Molt recomanable aquesta acció-decisió.

Tornar a començar, no es una repetició. Es, un cop revisat els punts dèbils, tornem a iniciar, modificar, un projecte o activitat o quelcom relacionat.
Una veritable i engrescadora estrena.

Valorem i recomanem fer servir el "tornar a començar", pel nostre creixement personal i social.

Tornar a començar, no es cap reacció a una frustració o fracàs, es una nova iniciativa creativa al nostre desenvolupament personal.

Animo a "tornar a començar", les vegades conscients, que calgui.

**************************

Comentaris

  • De nou[Ofensiu]
    MJosep | 04-12-2023

    Hola Joan,
    Jo als 56 anys torno a començar, a fer coses ie m'agraden, a conèixer-me, etc.
    Bona reflexió I

  • Cada vegada que tornem a començar[Ofensiu]
    llpages | 08-07-2023 | Valoració: 10

    hem après alguna cosa que ens millorarà el procés quan el repetim, com en un circuït de retroalimentació. Valorem-ho en el nostre aprenentatge, equivoquem-nos, donem-hi més voltes i tornem a començar. Bons consells, Joan!

  • Sempre hem de començar...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-07-2023 | Valoració: 10

    Una nova activitat, que hem de fer durant un nou dia. Engrescar-se a una nova situació.
    Ben plantejat, aquest assaig.
    Gràcies.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Començar sempre[Ofensiu]
    Soleilsi | 06-07-2023 | Valoració: 10

    Tornar a començar cada dia, cada moment, cada instant...
    M'ha agradat molt, Joan i el comparteixo cent per cent.
    Gràcies!

  • No defallir[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-07-2023 | Valoració: 10

    Caure mil vegades, i tornar-se a aixecar, és símbol de fortalesa. Cal no oblidar-ho i posar-ho sempre en pràctica, per la nostra evolució i creixement. Boníssima reflexió Joan.

    Cordialment.

    Rosa.

Valoració mitja: 10