TEIXIT DE DOL

Un relat de: Ester Safont Artal
Escric el so somort de la traïció ajaguda en coixints desplaents.
Toco la paraula inerta, presonera en partitures cruels.
Danso al ritme d’obres d’art creades per sospirs cruents.
Pinto balls plaents servits en safates enverinades.
Cuino sabors amargs estampats en tapissos descolorits.
I cuso versos de crits eixordadors que canten melodies, enfilen mots, esquitxen colors, reciten coreografies i paladegen pors.

Comentaris

  • Un poema[Ofensiu]
    Josep Ventura | 28-09-2023 | Valoració: 10


    curt, com un plat de totes les estrelles Michelin quasi vuit, però encimbellat de gaubança i aromes exquisits.

  • Un cosit expert[Ofensiu]
    Helena Sauras Matheu | 15-09-2023 | Valoració: 10

    Bon dia, Ester Safont, Artal:

    M'ha agradat descobrir-te a través d'aquests versos ja que és la primera vegada que et llegeixo a RC.
    Estan molt elaborats i els rellegeixo diverses vegades per a copsar cada puntada d'aquests teixit de dol.
    Gràcies per compartir el teu art.

    Una forta abraçada i fins la propera,

    Helena

  • Creadora...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 14-09-2023 | Valoració: 10

    d'excel-lents poemes i expressions que denoten una gran experiència, i que agraeixo molt que la comparteixis. Un plaer de lectura.

    Salutacions Ester.

    Rosa.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Ester Safont Artal

Ester Safont Artal

16 Relats

39 Comentaris

4351 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Filòloga. Professora de català a l'ESO.
Entusiasta i emprenedora, però amb un món interior que esdevé un autèntic volcà, al qual només puc donar sortida quan escric.
M'encanten els reptes i soc inconformista de mena. Autoexigent, molt!!
Estimo la meva feina a l'Institut, on cada dia hi aprenc coses noves i que em manté irremediablement i afortunadament, al dia. Fer classe amb adolescents és una experiència única que em fa cada dia una mica més sàvia i que, sobretot, em diverteix.
Soc una mare ben fava, que m'estimo amb bogeria la meva preciosa nena adolescent que és i serà la meva raó de viure.
Sempre endavant!