GEMECS APAGATS

Un relat de: Ester Safont Artal
Gemecs salats d’àvides tornades ,pèrfidament instal·lades al cap,
ressonen maldestres emmordassant el pensament caduc.
Grutes sinistres entelen la nineta obtusa, reclosa per llàgrimes rebels
obstruint l’escapada del dolor confós i poruc.
Bocins de gel cremen la pell sensible embolcallant l’ingenu recel atrapat en el silenci.
Ràfegues de llum crepiten al ritme de mots esclatant en guspires roents.
I, tossuda, la flaire ignota del bàlsam càndid de l’amor latent, distreu el crit, el so, les estelles, el fred i la claror aclaparadora.

Comentaris

  • Un poema excel.lent. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-09-2023 | Valoració: 10

    Un poema ple de sentiments que arriba més enllà del pensament, amb un vocabulari farcit d'adjectius que m'han fet tremolar la pell.
    Enhorabona, Ester.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Esplèndid....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 13-09-2023 | Valoració: 10

    ric, entranyable... Soc incapaç de valorar un relat d'aquestes característiques, sempre em quedaria curta de paraules. Senzillament admirable Ester

    Rosa.

  • Festival d'adjectius[Ofensiu]
    llpages | 13-09-2023 | Valoració: 10

    Un exemple de domini aclaparador del llenguatge, exhibint adjectius a tort i a dret. Em trec el barret davant d'un vocabulari ric i enriquidor. Enhorabona!

  • Barroca exposició [Ofensiu]

    La força de l'amor és un gran refugi per afrontar els embats de la dissort, i des de dins on som podem preparar-nos per tota mena d'esdeveniments.

    Enhorabona pel poema, els mots i adjectius guarneixen amb encert el sentit.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Ester Safont Artal

Ester Safont Artal

16 Relats

39 Comentaris

4366 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Filòloga. Professora de català a l'ESO.
Entusiasta i emprenedora, però amb un món interior que esdevé un autèntic volcà, al qual només puc donar sortida quan escric.
M'encanten els reptes i soc inconformista de mena. Autoexigent, molt!!
Estimo la meva feina a l'Institut, on cada dia hi aprenc coses noves i que em manté irremediablement i afortunadament, al dia. Fer classe amb adolescents és una experiència única que em fa cada dia una mica més sàvia i que, sobretot, em diverteix.
Soc una mare ben fava, que m'estimo amb bogeria la meva preciosa nena adolescent que és i serà la meva raó de viure.
Sempre endavant!