Somnis davant la mar

Un relat de: Prou bé
Asseguda davant la mar
El blau intens m'enlluerna
Veig un veler que s'apropa
Amb la seva vela blanca.
Somio en anar-me'n lluny
Bressolada per les aigües
Mes les teves mans m'aferren
Amb força i gran tendresa
I sense paraules parlen:
No marxis, et vull amb mi!

Comentaris

  • La tracció del Mar[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 30-12-2023 | Valoració: 10

    Què tindrà el mar que ens atreu tant? És un espai immens de color blau, amb escumes blanques en la superfície, amb un cel blau o gris sempre a l’horitzó i potser amb alguna vela o algun vaixell sobre les aigües. Sigui com sigui, i des de la distància dels Pirineus, el mar sempre ens atrau. Una forta abraçada.
    Aleix

  • sommiant [Ofensiu]
    ales de foc | 30-08-2023 | Valoració: 10

    has plasmat junts la inmensitat del mar i la inmensitat de l'amor.
    Belles paraules vora el mar

    Enhorabona!!

  • Preciós[Ofensiu]
    Homo insciens | 29-08-2023

    Hi ha una intensitat en aquest poema que em sacseja. L'he llegit diverses vegades, en diferents moments, i sempre em passa.

  • Alegoria de la partença[Ofensiu]
    aleshores | 15-08-2023

    Sí que ens enlluerna la vela blanca del vaixell que es perd blau enllà. Però, mentre les mans segueixin parlant hi ha un lloc encara a la platja.

  • Entre els somnis està l'amor. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-08-2023 | Valoració: 10

    No hi ha dubte que l'amor no para, perquè sempre és tendresa. Impressionant com has fet tot poema ple de senzillesa.
    Molt bonic. Prou bé.
    (Et comente que has publicat dos relats el mateix dia i això et fa que un tinga més comentaris, que l'anterior. El millor sistema és posar un dia un relat i quan passen uns dies editar un altre. Jo encara no edite per si em comenta algun més).
    Cordialment.

  • anar quedar-se[Ofensiu]
    Atlantis | 13-08-2023

    a voltes ens agafen ganes d'anat lluny...i d'altres la terra ferma ens aferra. (l'amor sobretot)

    que bé tornar-te a llegir!!

  • Com és possible que...[Ofensiu]
    llpages | 13-08-2023 | Valoració: 10

    es pugui expressar tant en tan poques paraules? El mar, l'amor... senzillament, preciós!

  • Una petita joia[Ofensiu]
    Joan Colom | 12-08-2023

    Fins i tot a mi, que sóc un negat per al món de la poesia, m'ha semblat una petita joia.

  • Curt però preciós[Ofensiu]
    Ina Gemstone | 12-08-2023 | Valoració: 8

    Molt bonic el teu poema. Concís i preciós.

    Gràcies per comentar als meus primers relats d'aquesta pàgina i redaferent al " és la moda" tota la raó del món. Cadascú que es miri el seu melic que ja fan prou.

    Et poso a favorits com els primers que m'heu comentat.
    Molt agraïda.

  • Molt bonic[Ofensiu]
    Marta | 11-08-2023

    Un poema molt bonic! :)

  • bonic poema[Ofensiu]
    Nua Dedins | 11-08-2023

    Els somnis es fan realitat, sempre. Volen constància, treball i a vegades suor i llàgrimes. Però cal lluitar-los, sempre!
    A seguir escrivint 'Prou bé' i gràcies també pels teus comentaris i lectures dels meus relats.

  • Sensible [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 11-08-2023 | Valoració: 10

    Relat intens i suggerent. M'ha fet vibrar de satisfacció. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Salutacions.


  • Lluita de sentiments?[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 11-08-2023

    La mar, l'amor.... Un poema senzill i alhora profund, amb molta sensibilitat. Molt bonic.

    Molt cordialment.

    Rosa.

  • EL MAR[Ofensiu]

    com a testimoni dels nostres sentiments.

    Poema refrescant --alhora que emotiu-- adient en aquests dies d'estiu.

    Bona feina, PROU BÉ.

    Salutacions,

    Fidel Gangonells

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Prou bé

Prou bé

137 Relats

1328 Comentaris

53381 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Bilder hochladen




Vaig néixer fa un munt d'anys al cap i casal del meu país, al qual m'estimo. Molta sort. Vaig créixer en una família fantàstica. Molta sort. Vaig col·laborar a crear-ne una, fa un munt d'anys, que s'ha enriquit amb fills i néts. Molta sort. Vaig treballar, un munt d'anys, sempre en allò que m'agradava: la meva professió. Molta sort. I ara, a la recta final que espero sigui molt llarga, crec que segueixo tenint molta sort.


Email proube43@gmail.com