SÓC CAPAÇ

Un relat de: cabrera

Sóc capaç ara ja
de servar la tendresa d'antany
capaç també d'obligar
a la vida girar vers nosaltres.
M'he lliurat del pes del passat millorable...
com la terra seca absorveix les gotes de sang esquitxades.

Comentaris

  • Maduresa i creences[Ofensiu]
    Dolça Parvati | 23-01-2009

    El títol, del teu poema als darrers comentats m'ha dut fins ací. Així és que gràcies, Maite - Uq.
    "Sóc capaç" és una de les afirmacions que ens arriben amb l'adultesa, de vegades precedida d'altres més dures -i duradores-, com ara "no podré", "no sabré" o "sóc un inútil". Hi ha moltes on escollir, tantes com esquenes on carregar-les. I és que, com deia un mestre, creure en nosaltres passa de vegades per canviar el que creiem sobre nosaltres, i quina millor manera de començar-hi que modificar el llenguatge. El teu poema, tan ple de saviesa, m'ho ha evocat. Intensíssima la comparació del vers final.

  • Sóc i sé[Ofensiu]
    Unaquimera | 23-01-2009 | Valoració: 10

    Un poema breu però fort, condensat.
    La seva brevetat, en lloc d'un problema, resulta un encert i subratlla la imatge de la manifestació d'un pensament.

    La mitja dotzena de versos suposen tota una declaració d'estat, un posicionament davant la vida i el pas del temps.
    M'ha entendrit el penúltim vers... Després de la seguretat dels anteriors, la serenitat i la humilitat d'aquest humanitza la veu que expressa la seva creença.

    T'envio una abraçada de les que no pesen,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de cabrera

cabrera

26 Relats

46 Comentaris

28734 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
En veritat em dic Manel i sóc fill dels peus de la muntanya de Montserrat.
Abans creia que els rodamons haviem nascut per correr.
Ara crec que no calen ni braços ni cames per poder volar.
Acaba de sortir públicada la meva
novel·la:CERCLE DE TRAÏCIONS- Abadia editors, la podreu comprar a la llibreria Ona de la Gran Via i a qualsevol d'Igualada, Manresa, Martorell, Abrera, Collbató, El Bruc, Rsparreguera i Olesa. Gràcies.
Vull agrair tots els comentaris dels meus relats i també dir-vos que el meu correu és: manelarques@yahoo.es