Reflexions d'una generació

Un relat de: TITÀNIA

Sóc d'una generació que hem estat a les portes de tot, però que ens han passat la mà per la cara i al final ens hem quedat sense res, i aquí estem buscant un lloc on aterrar en una societat on tots no hi cabem. La vida que ens envolta; feines inestables de moltes hores, poc agraïdes i molt mal pagades on potser amb el graduat escolar ja aniries sobrat i en canvi tens un o dos títols universitaris que només te'ls mires quan toca treure la pols i et preguntes que se n'ha fet de les teves il.lusions, ambicions i esperances. Caps que són uns incompetents i que et tracten amb cruesa i menyspreu, companys que et trepitgen, relacions que es trenquen, relacions complicades, inadequades, la família, infidelitats, mentides, enganys, incomprensió, problemes econòmics, com arribar a final de mes, i no deixar de plantejar-nos que serem quan siguem grans ara que ja som grans.

Comentaris

  • Els teus relats són una passada.[Ofensiu]
    butterfly19 | 20-06-2007 | Valoració: 10

    Ei bones!
    Només volia felicitar-te pels teus relats! He començat per un i me'ls he acabat llegint tots. M'encanta la teva manera d'expressar-te i d'acabar els relats amb una frase o reflexió que deixa indiferent, també la teva polivalència tractant diversos temes: la vida, els estudis, l'amor, les relacions, la por...
    Ets impressionant! Espero continuar-te llegint!
    Un abraçada.
    Butterfly19

  • Tot no és a preu ni a pes...[Ofensiu]
    onatge | 29-05-2007 | Valoració: 10

    Tens molta raó. Vivim una època que sembla que hagin posat preu a TOT i que la persona no tingui cap valor. Som esclaus del fals confort. Ens han venut una vida fàcil..., i si t'ho creus, de tan fàcil no val res...
    Però més enllà de tot això hi ha la persona, amb els valors personals i col·lectius, i les il·lusions i els somnis, els relats i els poemes...
    Malgrat que hi hagi moments que pensis que hem lluitat molt per a no res...
    El que de veritat ´te valor és VIURE, i si ho pots accenturar d'amor, llavors ja és horitzó a dos...

    salut. onatge

  • Baby Boom[Ofensiu]
    Rocblanc17 | 29-05-2007 | Valoració: 10

    Tens tota la raó jo també vaig nèixer en l'època del baby boom...si els nostres pares s'ho haguessin pensat millor!

    Abraçades

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de TITÀNIA

TITÀNIA

112 Relats

149 Comentaris

82545 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
"Tots tenim un artista dins nostre, només hem de trobar la manera de deixar-lo sortir"

Sóc de la fornada del 73, Historiadora de l'Art i escriptora ocasional. Apassionada per la cultura en totes les seves expressions: l'art, la literatura, el cinema, el teatre.

Pseudònim: la Titània, personatge mitològic del "Somni d'una nit d'estiu" de W. Shakespeare, és la reina de les fades del bosc. Ambiciosa, enamoradissa i una mica llunàtica, li agrada estimar i que l'estimin.

Em podeu escriure a: eginec@gmail.com

I visitar el meu bloc: http://lembruix.blogspot.com

Ens llegim!