Qüestions peludes

Un relat de: Pau cañigueral Batllosera

Ja fa temps que va aparèixer a la meva vida. Primer, no era més que una insinuació. Després, va anar guanyant terreny.
Al principi feia gràcia, suposo que perquè era la novetat i vaig ser el primer de la colla a tenir-ne de ple dret.
Em feia venir una picó insuportable, com la que provoca una ferida mal curada que s'ha infectat.
Vaig provar de fer-li de tot per tal que em deixes en pau. Durant els primers dos mesos la tallava dues vegades la setmana. S'escarmentava, però, al cap de poc ja tornava a ser-hi; ben mirat, els amics i els enemics de debò tenen un punt en comú, sempre hi són.
Després de cada pallissa, la deixava feta una coca amb talls aquí i allà, apareixia amb més rapidesa i amb més força.
Això em va provocar les pitjors picors. Em passava les nits sense dormir; em gratava amb tanta intensitat que m'obria petites ferides d'on brollaven petits tolls de sang. Quan em despertava, el dia que havia dormit, tenia la cara plena de sang coagulada. Era insuportable, tenia por que no m'hagués tornat boig. Vaig decidir acabar amb ella definitivament. Encara que a mi també em fes mal, ja estava decidit, la cremaria; barba, te'ns els dies comtats.

Comentaris

  • yeeeps![Ofensiu]
    sandraa | 18-06-2006

    Molt divertit aquest relat. Ja t'ho vaig dir q em feu molta enveja tu i l'Aina. Aquesta imaginació i la forma com escriviu... m'encanta.
    Bé, espero llegir més cosetes teves.

    bye!

  • Aina Basart | 23-04-2006 | Valoració: 10

    M'encanta com escrius, Paueeeet!
    Ja ho saps.. :) Gràcies a tu he descobert aquesta weeeb i puc escriure-hi les meves cosetes, jo també.

    merci per tot ;)

  • genial[Ofensiu]
    milri | 06-04-2006

    bonissim... l'intriga de no saber ben bé què és el que estàs descriguent m'encanta. segueix axi!!

    mols petons ;)

  • Molt bo![Ofensiu]
    Leela | 04-04-2006

    M'agraden molt els relats on es personifica alguna cosa i se la tracta de manera diferent. Ho trobo molt divertit. El teu està dut amb molta gràcia, ben bé fins al final no saps de què es tracta!
    Enhorabona! Molt divertit!

    Una abraçada,

    Leela

  • M'has deixat d pedra[Ofensiu]
    Nadesiko | 03-04-2006 | Valoració: 10

    Molt be el teu relat, m'ha agradat molt. Un 10 cm una casa! Em tenies tota intrigada a veure de què parlaves
    segueix així q jo en vull llegir molts més :p



    X cert....jo conec akest nen i m'ha manat q digui q es un freak jejeje

  • Molt bo!!!!!!![Ofensiu]
    boigboig | 31-03-2006 | Valoració: 9

    M'ha divertit molt, la veritat, aquest joc que fas en que ens vas enganyant a tots... Jo hi he caigut de 4 peus (i això que només en tinc 2!), tota l'estona imaginant de que caray ens estaves parlant.

    Molt bona entrada a RC!

    Boig!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Pau cañigueral Batllosera

Pau cañigueral Batllosera

10 Relats

12 Comentaris

11876 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Fill de mon pare i ma mare, ja fa setze anys que volto aquests mons de deu. Diriem que tinc moltes inquietuds reprimides per el món i la societat que m'envolta; una d'elles és l'escriptura. I a part d'això, la meva vida és la que podria tenir qualsevol estudiant de 1r de Batxillerat humanístic a l'I.E.S. Llagostera (cal tenir en compte que només en som dos...).