¡Oidísimo!

Un relat de: entortilligat

Blau el cel,
quan trenca el dia.
Blau el cel,
quan ve l'oblit.
Blau el cel,
quan el llit crida,
a mitja nit,

Blau el cel,
damunt les ones.
Blau el cel,
a, terra endins.
Blau el cel,
a totes hores
al fons del pit.

Blau el cel,
ni que no ho sigui.
Blau el cel,
inclús plovent.
Blau el cel,
ni que em fulminis
contínuament.

Blau el cel,
si em rectifiques.
Blau el cel,
dins l'huracà.
Blau el cel,
vora les vaques
i l'entrepà.

Però,
el "cel blau",
el deixo on era,
equivocat,
i a pel a pel.

En endavant,
faré drecera
amb el "blau cel"

Comentaris

  • Estratègies coladores[Ofensiu]

    Et deia en un e-mail que em fas morir de riure amb els teus comentaris. De veritat, m'alegres el dia. A veure si ara funciona la comunicació per e-mail. Te n'he escrit un fa una estona. Dis-me si l'has rebut. Petonets, que rima amb vedellets.

  • Malgrat[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 04-10-2008 | Valoració: 10

    la repetició (jo també ho faig) de blau el cel, utilitzes unes metàfores encantadores :blau el cel inclús plovent, blau el cel quan ve l'oblit.
    Molt bé, entortolligat. Anims i endavant.
    Una abraçada.
    Nonna_Carme

  • contestació a Aurora Marco[Ofensiu]
    entortilligat | 03-10-2008

    Nain! que em sembla que vol dir "NO". En xinés no se com es diu.
    petons

  • Només una curiositat no relacionada amb el blau cel ni el cel blau[Ofensiu]

    T'arriven els e-mails que t'he escrit? és que em surt un comentari molt estrany i el text sembla que es desmanega. Mentre em contestes ves mirant el cel...a veure què tal.

  • Noi, em portes despistat amb el "balu cel"[Ofensiu]
    cassigall blau | 30-09-2008 | Valoració: 10

    Però tens una manera de fer poemes que m'agrada molt.
    Et vag llegint

    Un saludo

  • Molt bé , sí senyor![Ofensiu]

    Molt bé perquè veig que t'animes a escriure i ho fas amb musicalitat i estil. I molt bé el teu sentit de l'humor perquè lo del "blau cel" a mi em sona molt. Detecto en cert retintín que m'encanta. Apa, a treballar.
    El poema que m'has comentat no es titula "Mare Meva" sinó "Mare Eva", és que em vaig equivocar. Ja has vist la foto? Fes-ho, perquè el poema és curt però l'Eva està de molt bon veure!

  • Rítmic[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 26-09-2008 | Valoració: 10

    Aquest és primer adjectiu que m'ha vingut al cap en acabar la lectura.
    Penso que la repetició continuada de "blau el cel" a cada estrofa li dona una força, un ritme que agrada. Si més no, a mi, molt. No sé si el títol escollit està relacionat amb el que t'acabo de comentar, jo diria que sí.
    Bé, ara sí que veig que ja has agafat el teu propi ritme i estàs escrivint regularment. Això està molt bé, per a tu mateix i per als que et seguim. He trobat una polidesa notable d'estil, un llenguatge molt poètic i un sentiment colpidor al darrere. El teu poema m'ha agradat molt.
    Ets molt generós amb els teus comentaris. Doncs, sí, la que has llegit és la segona poesia que publico a RC i el que cercava en ella quan l'escrivia era més el contingut que pas la forma. Finalment vaig decantar-me per la poesia, tot i que em sento més "jo" fent prosa.
    Gràcies, entortolligat, per visitar-me i pels teus ànims encomanadissos.
    Una abraçada ben forta.
    Mercè.

Valoració mitja: 10