Sol

Un relat de: entortilligat

Jo l'hi donava la ma
ella em mirava
travessant-me els pensaments
i la tardor
l'hi vaig estimar lalè
ella la galta.
El tap de cava saltà
en mig dels dos

I em vaig despertar suat
la nit traïdora
al meus llençols abraçat
...dins la foscor...

Comentaris

  • Estimat entortilligat[Ofensiu]
    M.Salles | 20-11-2008 | Valoració: 10

    M'afalagues amb el teu comentari, dient que la teva fita és fer com faig jo, dir molt en poques paraules.

    I què, doncs, haig de dir d'aquest poema breu i intens???

    un 10!

    Abraçades (que rima amb besades)
    ;-)

  • Aquest es, per ara, el millor que t'he llegit [Ofensiu]
    cassigall blau | 30-09-2008

    Continua i no paris

    Salutacions

  • caram...[Ofensiu]
    Aina_R | 20-09-2008

    He recreat dins meu l'escena... quin buit de veure que allò desitjat era sols un somni... m'ha agradat molt. I he vist que has estat un temps sense publicar res, però que ara hi tornes. Espero poder seguir llegint-te.

    :)

  • Doncs mira que el teu Sol sí que en té de ritme![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 10-09-2008 | Valoració: 10

    Quantes coses has dit amb tan poques paraules! I què ben dit! Això és la poesia. Per cert, les calces i els calçotets els rento en el meu relat d'humor la Rentadora. Te l'aconsello, modèstia apart.

  • Hola entortilligat[Ofensiu]
    Naiade | 29-08-2008 | Valoració: 10

    M'ha fet il·lusió saber que encara pul·lules per aquí. Encara que no escriguis, veig que ens vas llegint.
    Un bon relat de desitjos plasmats dins un somni, que potser ja s'han fet realitat.
    A veure si t'animes a escriure més, que veig que d lectors no ten faltarien pas.

    Una forta abraçada

  • Com pot ésser[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 13-08-2008 | Valoració: 10

    que t'hagis quedat amb dos poemes quan escrius tan bé? És clar que tu tens la darrera paraula... però precisament per això FES-NE ús. Tens una traça i una simpatia comentant que encara ara estic rient.
    Celebro que ho passessis bé llegint "Quina animalada". Aquesta vaca del meu relat veig que està donant molt de sí. Muuuuu!
    Sense deixar les teves vaques també pots atendre , escoltar i escriure el que tens dins teu. És la meva opinió.
    M'ha agradat el teu "Sol", però se m'ha quedat curt.
    Ànims i una abraçada.
    A reveure, entortolligat.
    Mercè

  • Quina llàstima[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 31-07-2008 | Valoració: 10

    despertar-se quan el somni ens complau!
    Com és possible que, tan sols, hagis escrit dos poemes, amb les qualitats poètiques que tens? No ens privis dels teus regals!
    T'he descobert en un comentari que vas fer i estic d'acord " De parar i desparar taula" és un dels poemes més bonics que he llegit mai.
    Espero nous relats teus.
    Una abraçada.
    Nonna_Carme

  • M'agrada [Ofensiu]
    Núria Niubó | 26-02-2007

    Un poema ple d'amor i desig, veig que fa temps que no publiques, però si vas llegint als altres relataires deu ser que en tens ganes, no ?
    Doncs endavant !
    Gràcies pel teu comentari és molt gratificant.
    Una abraçada,
    Núria

  • Hola...[Ofensiu]
    Mai | 19-12-2006

    ..fa temps que no llegeixo cap novetat teva, a veure si t'animés que aquests dos poemes que has publicat estàn força bé. Et disitjo que passis unes molt bones festes.

    Una abraçada!

  • Ben bò[Ofensiu]
    Kristen Clàudia | 24-11-2006 | Valoració: 10

    m'ha agradat aquesta frase "ella em mirava
    travessant-me els pensaments".
    Gràcies pel comentari, seguim així.

    K.C

  • Vale![Ofensiu]
    Arbequina | 20-11-2006 | Valoració: 10

    Genial. La darrera estrofa... buf, m'ha encantat, la he trobat, com t'he dit, genial.

    "I em vaig despertar suat
    la nit traïdora
    al meus llençols abraçat
    ...dins la foscor..."

    Increïble...
    I és que sóc exagerat, però s'ha de calentar la meva exageració, i tu ho has fet.
    Tot el poema el trobo d'allò més aconseguit, pel tema i per com l'has tractat.

    En fi, una abraçada.

    Arbequina.

  • és que...[Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 23-10-2006 | Valoració: 9

    si estàs "entortolligat" com vols que et surti res del ratolí, com em dius en el teu comentari tan divertit...i és per això mateix que tens alguna" falteta" dansant per allí...

    realment aquesta nit "es va PASSAR" tres pobles, fent-te sofrir d'aquesta manera, posant-te la mel arran de llavis per allunyar-la tot seguit...Això no es fa!

    Ets MOLT divertit i MOLT entortolligat..., és broma, eh, això últim?

    gràcies per ser un dels pocs "massoques" que m'han comentat...Una abraçada d'agraïment etern!

  • GRÀCIES![Ofensiu]
    Mai | 22-10-2006

    ...PEL COMENTARI, però em sembla que encara escrius més poc tu he. Jo ho faig molt sovint, encara que no ho publiqui a RC. Me n'alegro que t'agradi la meva manera d'escriure.
    Gràcies novament!!!

    Montse

  • Molt molt maco[Ofensiu]
    DormS | 21-08-2006

    Em va agradar molt el teu primer poema, també em va sorprendre per la originalitat dels versos. M'agrada molt com expresses. Segur que en aquest petit món de RC et faràs un lloc que no passarà desapercebut.

    Et seguiré llegint. Moltes gracies pel teu comentari.

    Salut!

  • kina pena despertar[Ofensiu]
    Estel | 07-08-2006 | Valoració: 9

    es unrelat presiós, en serio, molt enginyos, molt maco

    et felicito i espero que t'animis a escriure més

  • Què bonic![Ofensiu]
    Airin | 30-07-2006 | Valoració: 10

    Deixant de banda algun errors d'ortografia, el poema és preciós. Quin somni! ^^

    Gràcies pel teu comentari ^^

    Un somriure
    ~Ai

  • Es molt maco...[Ofensiu]
    Mai | 30-07-2006 | Valoració: 9

    ... aquest poema. Sembla estrany el reals que semblen a vegades els somnis. llàstima que quan ens despertem tot se'n vagi.
    Moltes gràcies per comentar-me els poemes!
    ah! la foto l'he tret d'internet, l'he posat a la carpeta de les meves imatges i senzillament l'he penjat aquí, igual que qualsevol altra imatge.

    Una abraçada!!
    Montse

Valoració mitja: 9.73