Odie Odiar!

Un relat de: AiDuS

Odiar és allò més fastigòs que m'han ensenyat mai...
Simplement servix per crear enfrontaments entre les persones, moltes vegades entre el meu germà i jo, d'altres entre ell i ma mare.
Odiar és insuportable!
Al meu germà li agrada Odiar! Preferix Odiar que un bon llibre entre mans o una partida a la consola... Tot el dia conspirant, Odiar li menja el cap.

I és que Odiar té un gran poder per captar la gent, crear vincles de desafecte entre les persones, Odiar és lleig! Jo no sé per què hi ha gent que sols pensa en Odiar!
Odiar és insuportable!
Odiar és l'aranya del meu germà...

Comentaris

  • Bolet | 10-11-2007

    Sovint l'odi dóna sentit a les nostres vides.

  • Quant de temps Aidus![Ofensiu]
    Libertas | 29-09-2007 | Valoració: 9

    Francament, és trist però cert, la gent viu d'odi.

    I diré més, sol hi ha dues coses al món que difícilment superin l'ambició pels diners: l'amor i l'odi.

    Mireu que fort pot arribar a ser un sentiment.

    Trist.



    Encantada de tornar-te a llegir.



    Libertas

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64215 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com