M. Femenina

Un relat de: AiDuS

Mònica Femenina era una adolescent hormonada com qualsevol altra... Tenia la seua colla d'amics amb els qui enviar-se missatges estúpids al mòbil i fumar porros a l'hora de l'esplai. Tenia en ment tres o quatre, segurament més, xics que li feien posar humida la figa. És cert, per què negar-ho? Tenia eixa sana curiositat per saber què s'amagava entre les seues pàlides cames...
Volia experimentar el plaer més enllà de menjar una bona fartada de xocolate o riure fins plorar amb els amics... Volia, com qualsevol altra adolescent, experimentar el plaer sexual.
Mònica Femenina portava una bona temporada acariciant els seus pits nuus sobre el llit quan tots anaven a dormir. Li agradava estimular-se sola a l'habitació quan tot era fosc i silenciós... Tanmateix, tenia por de ser descoberta jugant amb el seu preciat sexe. Normal.
De vegades desplaçava les mans pel seu ventre de forma tan suau que s'esgarrifava de plaer... Tot això sense haver descobert la seua tendra figa. Tenia la sensació de que tot allò era sobrenatural. Mai havera imaginat una sensació tan genial. Sublim!
Sabia que allò era habitual, en ple segle XXI el sexe està a l'ordre del dia, però no ho podia confessar... Són coses que als pares no se'ls conta, qua a les amigues se'ls diu que fa 'Menganita', que al diari personal s'escriu amb rebuscades inicials...
Mònica Femenina, una nit humida, es va quedar tota nua i estesa sobre el seu llit. Com de costum va començar palpant els seus pits ja herectes. Amb les cabotetes dels dits acaronava els mugrons molt suaument, més sense tocar-los que tocant-los. Amb la mà esquerra va recòrrer el seu ventre persistint al melic... Fent cercles concèntrics, xicotets pessics, suaus carícies... Es va esborronar prompte. Amb la mateixa mà va arribar al xot que s'havia banyat amb les primeres carícies.
Tocava els seus pits cada vegada més apassionadament, rebuscava entre les seues cames mentre eixien xicotets gemecs de la seua boca...
Va deixar de magrejar els seus joves pits, es va llepar la caboteta dels dits índex i cor i els va endinsar per la vagina. Tenia les dos mans entre les cames, restava nua sobre el llit i aquella situació li posava calenta. Es sentia sexi, guapa, interessan, atractiva...
Tenia la mà esquerra sobre els llavis vaginals i els dits de la mà dreta introduïts dins del seu sexe... De vegades el seu cos tremolava! Periòdicament introduia i extreia els dits del seu xot. Al mateix temps, amb l'altra mà, estimulava el clítoris amb carícies de diferent intensitat.
Mònica Femenina es veia en horitzontal. Els seus durs pessons, la pell de gallina, les mans entre les cames, les puntes dels peus estirades i repetits moviments de plaer sobre el llit... Tot era escalfor!
Va continuar el joc sexual llepant-se de nou la caboteta dels dits per jugar més estona amb la figa... Una mà feia moviments circulars sobre el clítoris i l'altra ben accelerada penetrava la vagina de la jove... Els moviments cada vegada anaven més ràpids sense perdre el compàs, la respiració se li accelerava per moments, el llit començava a tremolar fent uns xicotets sorolls...
- Aaaah!
Va cridar Mònica Femenina entre dents... Mig descol·locada va extendre els braços sobre el llit, estava cansada. Va recuperar la respiració, va descansar els braços, va tancar els ulls per dormir i va pensar... 'He descobert la vertadera Masturbació Femenina!!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64486 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com