Nit de Sant Joan

Un relat de: gatzara

Dotze flamarades.

Dotze instants per cremar el passat,
per encendre la memòria que cou
en un conjur de tristeses i alegries.

Per vetllar la nostàlgia
desgranant els fruits
sense esberlar la llavor.

I, a l'alba, renéixer entre les brases.

Comentaris

  • conjur màgic per la nit de Sant Joan...[Ofensiu]
    ROSASP | 19-06-2005

    Dotze flamerades per cremar tot allò que el cor ens demani. Rescatant dels records l'essència que ens fa sentir més vitals i lliures.
    Tornar a renéixer de les cendres del passat, però albirant el demà amb els ulls plens de nova vida.

    Vital i amb un punt de nostàlgia, noves forces i noves esperances es dibuixen entre les línies.

    Una abraçada i que la nit de Sant Joan et porti tot això i més!

  • Guspira | 19-06-2005

    Tant de bo les dotze flamarades siguin capaces de esborrar i cremar el passat, la memòria, i reneixer entre les brases com molt be dius. Poema molt maco, amb les paraules precises, breu però que transmet el missatge a la perfecció.
    Una abraçada.
    GuSPIRA

l´Autor

Foto de perfil de gatzara

gatzara

20 Relats

33 Comentaris

27937 Lectures

Valoració de l'autor: 9.13

Biografia:
Amb vocació vital i enèrgica, els anys m'atemperen ...tot i que sempre he sigut i seré una font d'espurnes de ble curt. M'apassiona la muntanya i viatjar lluny, ben lluny...però el preu a pagar a la tornada cada cop em resulta més car: el nostre món se'm mostra més absurd i excessiu...Massa circumvolucions ens ha donat la natura per ser feliços a ple temps!

Navego sense fi amb els meus companys més fidels vers l'illa dels pirates...

"No abareteixis el somni, o et donaràs per menyspreu tu mateix"