mira'm

Un relat de: petit marrec

Realitats capgirades
Voldriem ser tot el que no som
perquè??
Perquè no som feliços com veiem que ho son els demès??
perquè no em puc veure amb els teus ulls??
perquè soc jo i no tu??

Vull veure'm en el mirall i reconeixer la meva figura
si, sòc cec; pero apreció tot el que tu no pots sentir
per a mi, un olor ès un mòn, per a tu, un simple perfum barat

He aprés a valorar tot el que tinc, ara que no hi veig.
Vull que sentis el que jo, no, no vull que et quedis cec; simplement tapat els ulls i deixa't endur per les emocions.

Posa't una trava, i veuras que difícil ès ser diferent.

Amb aquesta acció no pretenc rès mes que et donis compte del que tens, abans de no poder-ne gaudir, com jo; pretenc, que un dia, si em trobes pel carrer en comptes de mirar-me com si fos diferent a tu, m'ajudis a creuar el carrer, simplement vull.........

Comentaris

  • Clar que sí![Ofensiu]
    diesi | 09-10-2006 | Valoració: 10

    Digues que sí! La gent no sap el que té...

    b#NaT#b

l´Autor

Foto de perfil de petit marrec

petit marrec

54 Relats

54 Comentaris

43635 Lectures

Valoració de l'autor: 9.31

Biografia:

Qualsevol persona es pot sentir identificada amb la majoria de relats que poc a poc vaig publicant a mesura que visc, ja que no son fets inventats ni sense rere fons sinó que són oportunitats que dona la vida i que aqui han pogut quedar preses d'unes linies i uns mots. , amb permís de marxar quan a elles els hi escaigui oportú.

Gràcies per compartir estones de plaer amb mi, tot llegint els meus relats.

Desitjo que siguin del vostre gust, i sinó que m'ho feu saber.

Escriure el que sents, vius, veus, penses... pot esser part de la sal de la teva vida.