M'he mossegat la llengua

Un relat de: rokins

M'he mossegat la llengua massa vegades! Aixó no pot ser bo de cap manera!
Recordo quan vaig anar a Egipte que em va cridar molt l'atenció una taca negra que tenien alguns homes al front. I em va sobtar encara més, descobrir que aquesta taca apareixia per resar. Sí, de tant i tant fregar el cap a terra per adorar Déu, amb al temps, als més debots, se'ls hi fa una durícia que no marxa ni amb aiguarràs.
Tinc por, que em succeixi alguna cosa semblant i que de tan mossegr-me-la el final se m'hi hagi fet una ferida irreversible i que un dia, en el pitjor moment, mentre faig un petó apassionat, per exemple, SPLOOF! em caigui la llengua dins la boca del tio que tinc davant!


Comentaris

  • les duricies de la vida[Ofensiu]
    Avet_blau | 05-06-2008 | Valoració: 10

    Un mon d e duricies,
    si, la vida no solsament es mossegar-se
    la llengua, tambe clavarse les ungles,
    empasarse amargors,
    pelar-se els genolls...

    si almenys la pell dura servis per sobreviure millor en un mon de mentides i dubtes ...
    Avet

  • Deixa-la anar![Ofensiu]
    Unaquimera | 05-06-2008

    En efecte! Jo tampoc crec que sigui bo mossegar-se-la una vegada i una altra, sense deixar-la anar per a què digui, llepi, tasti, provi, acaroni, parli, peti...

    Un text ben curiós aquest teu, amb el punt irònic - sarcàstic ben trobat!

    T'envio una abraçada i un somriure,
    Unaquimera

  • desferma la veu[Ofensiu]
    franz appa | 21-05-2008

    Benvinguda en aquest univers particular de relataires que han trobat una ocasió per desfermar la veu, per evitar que se'ns corqui la llengua com dius amb tanta gràcia en aquets relat.
    Salutacions,
    franz

  • faldudeta[Ofensiu]
    faldudeta_8 | 19-05-2008

    La història és més que real, és la meva vida! jeje
    moltes gràcies per firmar guapa!
    i m'ha sorprés el de la taca, ja que tb he estat a Egipte i no en sabia reS!

l´Autor

Foto de perfil de rokins

rokins

3 Relats

12 Comentaris

3497 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
M'agrada el wabi-sabi. Una canya després de treballar amb bona companyía, és mitja vida.
El meu blog és http://mrokins.blogspot.com

Últims relats de l'autor