Febleses

Un relat de: rokins

Quan eclipsat per un sentiment amarg de tristor o agonia
vegis com la il·lusió s'esmunyeix entre els dits
absorbida pel remolí absurd d'aquests dies.

Quan et sentis tan atabalat,
tan profundament ferit per qualsevol estupidesa
i l'apatia i la indiferència s'apoderin de tu
fins a l'últim racó de la teva existència.

Quan et sentis tan estrany, tan rar en companyia,
quan totes les teves febleses s'ajuntin
per portar les regnes de la teva vida.

Només espero de tu que sàpigues trobar la sortida més digna.

Comentaris

  • Eiiii![Ofensiu]
    frido | 16-06-2008

    Tot i que l'altre relat és molt divertit, aquest es el que més m'ha agradat dels dos, segurament era d'esperar :). M'ha agradat trobar-te per aquí, merci pel comentari, i la recomenació. Ens veiem algún dia, Salut i una abraçada!

  • Quan...[Ofensiu]
    natasha | 29-05-2008 | Valoració: 9

    ...no vegis el camí clar busca aquella minsa part de tu que resta serena i que et portarà a veure de nou la llum.
    L'esperança és l'últim que es perd.

  • Quan...[Ofensiu]
    witch-vic | 28-05-2008 | Valoració: 10

    ...vulguis una mica de llum, posa una Cè a la teva vida!
    Benvinguda guapíssima! Molt bo el relat.

    Un petonàs!

  • Benvinguda![Ofensiu]
    copernic | 10-01-2008

    I a més amb molt bon peu, perquè m'has fet el comentari n. 400. Et volia fer un regal comentan-te dos relats però m'hauré de conformar amb un.
    Una poesia que té un títol suggestiu, amb un contingut una mica diguem-ne quotidià (qui no és en certa manera una mica esclau de les seves febleses?) i un final optimista i vital que avantposa la il.lusió per la vida sobre qualsevol esdeveniment quotidià que ens pugui afectar.
    Un plaer conèixer-te i benvinguda. Aquí hi trobaràs literatura d'afeccionat d'alta qualitat.

  • indefinida | 09-01-2008 | Valoració: 10

    Un bon consell!
    Espero que continuis escrivint!
    Gràcies pel teu comentari, així t'he pogut descobrir.

    Petons.

  • tot un...[Ofensiu]
    nina | 09-01-2008 | Valoració: 10

    encert de missatge per l'afortunat/da recpetor/a

    com ja deia unaquimera, tots som susceptibles de patir aquestes flaqueses i l'important és la gestió que poguem/volguem i donem...
    la vida és anar gestionant...

    me n'alegro del teu debut, benvinguda i endevant!!!!!!!

  • Fins omplir el sac![Ofensiu]
    Unaquimera | 09-01-2008

    Aquestes febleses són força comunes: em sembla que cadascú arrossega un sac ple a les espatlles!
    La diferència , com molt be assenyales en el teu relat, és la sortida que cada persona ofereix en cada moment a cada situació.

    Estic molt contenta d'haver-te descobert gràcies al teu comentari. Espero llegir més coses teves aviat!

    Per cert, respecte al wabi: A mi també m'agrada la bellesa de la imperfecció, de la simplicitat, de la subtilesa dels petits detalls no duradors...
    I sobre la lírica d'origen i estil japonès ( com l'estrofa que destaques en ELLA ), t'ofereixo per si et venen de gust tastar-los, els Haikús a recer: només has de clicar sobre les lletres blaves per anar-hi!

    Ara mateix t'envio una abraçada per celebrar la mútua coneixença i una altra ben gran per donar-te la benvinguda a Relats,
    Unaquimera

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de rokins

rokins

3 Relats

12 Comentaris

3475 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
M'agrada el wabi-sabi. Una canya després de treballar amb bona companyía, és mitja vida.
El meu blog és http://mrokins.blogspot.com

Últims relats de l'autor