Maite Masachs descansa en pau

Un relat de: CONXA MORA

La mort set ha endut amiga meva,sense tindre cap recança.Ha estat una sorpresa maleida l enterar me que tú ja no estabes al mon dels vius... o potser si que hi ets,qui sap?? vull creure que ets a prop de mí encara... vull sentir la teva veu,els teus consells,els silencis en escoltar me... Sempre positiva malgrat la teva vida encadenada a la cadira, l esclavitud del teu cos a una enfermetat que anava degenerant dia a dia. Tú Maite, ho sabies dur molt bé, crec que ningú ho pot portar millor. Has estat un ejemple per a tots. Una mostra de valentia,força,espiritualitat ha estat la teva vida. Al compartir problemes amb tú,perdien la seva importancia i agraia a la vida el fet de tenir salud.Poder caminar,vestir se,banyar se,menjar.... sense necessitar a ningú es un luxe que no sabem apreciar. La cadira,com tu li deies.... et va ajudar a creixer espiritualment,com a persona, no ha estat un camí facil ... has estat a l alçada de les circunstancies, no tots podem estar al teu nivell.
Conec aquesta página per tú, els teus escrits son per qui vulgui saber més d´una gran persona.
Sé que ara ja estás amb pau. T´estimaré sempre amiga meva.




Comentaris

  • Ara vola en llibertat , sense lligams.[Ofensiu]
    Avet_blau | 25-01-2008

    Coneixia la Maite desde fa poc
    i li agradava comentar relats sobre la natura...
    la seva malaltia la lligava ,
    pero es conformava.

    darrerament el silenci era colpidor...
    ara vola en llibertat , sense lligams.

    Descansa en pau, Maite

    Xavier

  • Sap greu[Ofensiu]
    Melcior | 25-01-2008

    li agradaben força els relats que parlaben de la natura , rellegirem els seus una vegada més .

  • Ho lamento[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 24-01-2008

    Ens queden però les seves paraules i la seva fortalesa, que com bé dius hauria de ser un exemple per tots.
    Una abraçada

  • Condol[Ofensiu]
    Naiade | 24-01-2008

    T'envio el meu condol per la mort de la teva amiga, no l'havia llegit, som tants...Sempre és trist perdre un company.
    Crec que tindries que posar-ho al fòrum, perquè se'n assabantes tothom.
    Una abraçada

    Naiade

l´Autor

CONXA MORA

7 Relats

12 Comentaris

5023 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00