LLIGAT EN UNA PLATAFORMA DE FUSTA

Un relat de: jordi pages anson

L'havien lligat en una plataforma de fusta. La gent no ho entenia gaire. La plataforma era ben alta i es situava a l'altura dels caps dels observadors, damunt una tarima metàl·lica. Algú l'apallissava, ara, pausadament amb una violència increïble, pronunciant unes paraules lentes inintel·ligibles que seguien el ritme dels cops. La víctima cridava d'una manera esfereïdora. Una música creixent de percussions fosques envaïa l'escena. Al públic, ningú no es movia del seu lloc. Alguns feien comentaris a l'orella dels acompanyants. Llavors va començar arrencar-li la pell, estirant-la-hi a partir d'un tall que li havia produït amb un ganivet llarg de carnisser. El públic es trobava molt incòmode. Una senyora gran va marxar ràpidament tombant-se moltes vegades com la dona de Lot. El seu marit la seguia, apressat. La gent no se'n sabia avenir i amb un gran neguit dubtava d'aquells efectes violentíssims. Sota aquella música tan alta se sentia ja una cridòria a tot el pati de butaques. Després, el botxí va començar a llançar, amb brutalitat, fragments esqueixats de pell sangonosa contra la gent que ara sí, ara xisclava i fugia esglaiada cap a la sortida de la platea. Els primers a allunyar-se van ser els de les primeres files que ja ho entenien tot. El degollador, llavors, va començar a destrossar el cos del desgraciat amb una destral. Va ser llavors, només llavors, quan els guàrdies de seguretat assaltaren l'escenari mentre els porters desallotjaven un públic enfollit que s'empenyia desesperat fins a la porta.



Comentaris

  • Ke hardcore![Ofensiu]
    RATUIX | 13-07-2007 | Valoració: 9

    No hauria de seguir en un altre relat?. Està ben escrit i enganxa.