L’ESTIMADA GATA ‘CRISTA’

Un relat de: jomagi
La nostra gata se’ns esta morint...

Davant del calorífic radiador jau malauradament sense cap il·lusió per viure. Sap que s’està morint...

Estem tots atabalats... No sabem si actuem bé o no...

En te cura el seu veterinari: Pancreatitis aguda... S’està apagant per sempre més...

Per acabar-ho d’arreglar se m’ha acudit posar ‘IM ABENDROT’ de Strauss, cantat per la Kiri Te Kanawa...

Ha sigut quelcom sublim, màgic i espiritual: mentre l’excelsa musica sonava... s’ha mort!...

Es deia Crista. 13 anys, fou adoptada de llet d’un refugi i esterilitzada segons les normes veterinàries vigents...

Posats a recordar... son tants i tants; humans i animalons que se’ns en van per sempre més!...

Tristor, fines llàgrimes de tots nosaltres. Ens la trobarem en el més enllà?...

Comentaris

  • Correcció [Ofensiu]
    Prou bé | 29-01-2023

    Hi serà*

  • En el més enllà?[Ofensiu]
    Prou bé | 29-01-2023

    Si existeix i serà! Per ara teniu la sort d'haver-la tingut, d'acomiadar-la amb música, i dels seus records!
    Un escrit amb molt de sentiment sense llagrimeta fàcil!
    Amb total cordialitat

  • Una més de la família[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 28-01-2023

    Pur sentiment, angoixa i desconsol per la mort de la Crista, que ha estat feliç i estimada fins l'últim moment. El més enllà és desconegut per a tothom, tots estem de pas i qui sap, potser si que ens tornarem a veure amb els éssers estimats.

    Una abraçada Jomagi.

    Rosa.

  • Astral.[Ofensiu]

    Les mascotes, animals de companyia evolucionats, a diferencia de les feres o animals salvatges si que és retroben amb els seus amos un cop traspassen l'umbral de la mort i ho fan en el planell astral on, per extraña i comprensible que se'ns faci, un lloc molt semblant a la Terra però sense les limitacions físiques d'aquesta. Ara bé, un cop superat aquest estadi, l'astral, tant l'ésser humà com l'animal de companyia, cadascú de tots dos, se'n va al lloc que li correspon per evolució espiritual. jomagi, esperó haver-te confortat.

  • la pèrdua d'un amic.[Ofensiu]
    Atlantis | 28-01-2023

    Ens parla de la mort d'una gata, però sobretot parla del moment de morir.

  • En pau[Ofensiu]
    Marina i punt | 27-01-2023

    Sabem que un dia haurà de passar; així i tot, no estem mai prou preparats. Està bé compartir el dolor, parlar-ne, si és això el que et plau.

    Salutacions

  • Emotiu !!![Ofensiu]
    Gardenia | 27-01-2023 | Valoració: 10

    Els animals de companyia son un mes de la familia.. Ho sento molt
    Una abracada