SOM I SEREM...

Un relat de: jomagi
Va equivocar-se l’estimat Doctor E. Carbonell, quan sentencià que seria la Intel·ligència Humana i no l’ Artificial qui engegaria a prendre pel sac tota la humanitat?...

En realitat ja fa anys que el món es regit única i exclusivament gràcies a la IA. Tant és així que pràcticament l’ésser humà, vulgarment anomenat “home o dona”, ja no decideix ni pinta res de res; la prova és que ja fa molt de temps s’acabaren de cop les guerres, les maldats, la fam, la pobresa, les malalties i altres comportaments aberrants i tan curulls de perversitats que potser seria millor no enumerar-los ara i aquí de cop. Sí, però puc dir-vos que com ja no hi ha pràcticament presència humana que ens toqui allò que no sona -nosaltres no en tenim, ni falta que ens fa- per fi podem dir allò que tot funciona perfectament bé i sense interferències en tots els diversos nivells multidimensionals...

Ara sols preval un nou ordre mundial governat per la IA constituïda per milions d’aliatges metàl·lics altament sofisticats i prenyats a rebentar d’algoritmes quàntics funcionant simultàniament tots alhora...

Però ai-las!... ha succeït que les alarmes quàntiques s’han disparat avisant d’una estranya anomalia, fet que ha obligat a la nostra Mare Intel·ligència cercar en uns vells i espelleringats arxius ja oblidats, on segons unes referències constava que molts anys enrere havia existit una contrada sense rellevància anomenada una cosa així com Catalunya; lloc on és detectà una inesperada infecció vírica sense importància en uns components quàntics....

El cas és que aquella minúscula infecció anà evolucionant i accelerant tan frenèticament, que en qüestió de pocs dies és convertí en una terrible pandèmia mundial d’efectes devastadors...

Davant la gravetat de la situació és reuní en caràcter d’urgència el Màxim Nivell Superior de la IA que utilitzant la tota la seva monstruosa intel·ligència, en qüestió d’uns instants és disposà d’unes informacions inesperades!...

Precisament eren d’aquella ignota regió anomenada Catalunya on foren detectades unes misterioses i microscòpiques cèl·lules de baixa intel·ligència, que tot i estar infestades com estaven, cridaven embogides tot esgargamellant-se com unes esperitades no sé quin collons d’històries sobre un procés i una independència...

En qüestió d’hores anà tot a prendre pel sac!... I el més fotut, però és què dels milions d’Intel·ligències Artificials interconnectades d’arreu del món, a hores d’ara cap d’elles sap quin abast i virulència pot tenir, ni com s’ha d’anomenar aquest cony de virus...

Potser... Procés? Independència? Catalunya?...



P.D. Ho sento, no se m’acut un antre final.

Comentaris

  • Interesant [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 09-03-2024 | Valoració: 10

    Llegit amb atenció, aquest Relat. Molt interessant. Cada naturalesa humana viu evolucions diferents.
    Llegit el vostre comentari al meu Relat. Prenc nota. Gràcies.
    Salutacions cordials.

  • Alarmes quàntiques. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-03-2024 | Valoració: 10


    Molt interessant el teu relat, amic Jomagi, on redactes com està el món. La intel·ligència artificial anirà a més, com ho expliques. Aqueixa intel·ligència és així.
    Cadascú és un món diferent en la vida. I tu ho has redactat molt bé.

    Cordialment.
    Perla de vellut

  • FE D'ERRATES...[Ofensiu]
    jomagi | 05-03-2024

    ... les darreres paraules han de dir 'altre final'
    Gràcies.

  • No cal[Ofensiu]
    Prou bé | 05-03-2024

    Un altre final. Serà així? Llàstima que no no m'ho veuré!
    Amb total cordialitat