L'estat de "Tranquil·litat"

Un relat de: Joan G. Pons
La Tranquil·litat és un estat personal on preval una sensació de pau, calma, assossec.
Manca d'agitació, sensació de pressa...

Important valorar i connectar interiorment amb la tranquil·litat, davant de situacions inquietants, sorprenents, que poden produir-se en la nostre convivència quotidiana.

Què ens fa perdre la tranquil·litat...?

-Una percepció o varies, que s'instal·len en el nostre interior i condicionen negativament la forma de viure i conviure.
-Poca confiança en que puc assolir un cert estat de tranquil-litat.

L'estat de tranquil·litat, el podem trobar en llocs, amb gent... Però també nosaltres podem aportar tranquil·litat en les relacions, activitats.

La tranquil·litat, un valor que enriqueix i que gaudim, compartint.

..........................................................................................

Comentaris

  • Prou bé | 20-10-2023

    Només puc dir que comparteixo al cent X cent la reflexió.
    Escena la tranquil·litat que podem ser!

    Amb total cordialitat

  • Bona vesprada, Joan: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-10-2023

    Hola, bona nit, Joan: Gràcies per la teua opinió al meu poema "Ala d'àngel", en el qual em dius que és "una dolça vibració". M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Per la tranquil.litat. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-10-2023 | Valoració: 10


    Sí, és important saber tenir tranquil.litat.
    Així és, gaudir-la representa una vida plena de garantia per a ser feliç.
    Sense tranquil.litat no és pot viure.
    (Pot saber si he editat, anant a la pàgina de "inici" i així veuràs el meu pseudònim i baix el meu nou relat i quan ho he editat).
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Tranquil·litat...[Ofensiu]
    llpages | 13-10-2023

    en els temps que corren, està bé de recordar-nos que és quelcom que existeix, malgrat sigui cada vegada més difícil de trobar (al món que ens envolta em refereixo). I si la meva tranquil·litat depengués de la tranquil·litat del proïsme? Pensem-hi!

  • Tranquil·litat...[Ofensiu]
    llpages | 13-10-2023

    en els temps que corren, està bé de recordar-nos que és quelcom que existeix, malgrat sigui cada vegada més difícil de trobar (al món que ens envolta em refereixo). I si la meva tranquil·litat depengués de la tranquil·litat del proïsme? Pensem-hi!

  • agraïment[Ofensiu]
    Nua Dedins | 13-10-2023

    Bon dia novament Joan G. Pons. Moltíssimes gràcies pels teus comentaris en el relat 'Que no et falli mai la sort'! Així t'ho desitjo també. Bon cap de setmana!

  • certament[Ofensiu]
    Nua Dedins | 13-10-2023 | Valoració: 10

    Un gran valor certament, Joan G. Pons. Important anar-ne aprenent. Amb temps i paciència. La tranquil·litat és un tresor molt poderós. Gràcies i a seguir escrivint i compartint. Bon cap de setmana!

  • Societat estressada[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 13-10-2023 | Valoració: 10

    vivim en una societat plena de circumstàncies adverses, on es fa bastant dificultós assolir una tranquil.litat que en doni assossec, però si no hi posem de la nostra part, no hi tenim res a fer. Un estat perfecte i desitjat.
    Moltíssimes gràcies pel teus comentaris als meus relats Joan.
    .

    Rosa.

Valoració mitja: 10