la meva pell

Un relat de: montsepema
la meva pell
impregnada de suor
transpira glopades de desig

el meu cos
saccejat,
una i una altre vegada
descansa sobre llençols
plens de records

Comentaris

  • directe[Ofensiu]
    xelofont | 28-04-2012 | Valoració: 10

    Gràcies pel teu comentari sobre el meu escrit, molt directe m'has dit, sens dubte en la poesia una de les coses que més admiro és això, que sigui directe, i que la bellesa de la poesia no amagui el misatge, que l'hagis de buscar, ara t'he llegit i he descobert que també ets directe, i que el petit conjunt de paraules que escrius son clares i agafen una forma preciosa, en tan poc temps de lectura despertes molts sentiments, felicitats.
    alex

  • Gràcies pels vostres comentaris[Ofensiu]
    montsepema | 28-04-2012

    veient els vostres comentaris, veig que transmeto el que exactament vull transmetre, i m'animeu a seguir endavant, una abraçada, a tots!!!

  • bé montse ![Ofensiu]
    joandemataro | 28-04-2012 | Valoració: 10

    " el meu cos
    descansa sobre llençols
    plens de records "
    realment bonic i evocador

    felicitats
    joan

  • Cara a cara[Ofensiu]
    Carles Ferran | 28-04-2012

    Concís, evocador i excitant. Les distàncies curtes t’afavoreixen.

  • Record de pell[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 28-04-2012 | Valoració: 10

    Abans que res, felicitats endarrerides pel teu sant! Veig que ens has ofert un magnífic regal, concís de desig, fotogràfic de records i un regust que transpira excitació. La pell, el llençol i el record, un bon trio. I una abraçada.

    Aleix

  • i sota la pell[Ofensiu]
    franz appa | 28-04-2012

    Admirable concisió en la descripció d'un menut escenari: pell i llit, lasuor que ens condueix a l'evocació. Sota la superfície, els records dormen.

    Salutacions,
    franz

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de montsepema

montsepema

89 Relats

117 Comentaris

70571 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Porto tota la vida escrivint el que sento, i durant molts anys m'ha acompanyat i m'acompanya, allà on vaig una carpeta granate, plena de papers, plena d'il.lusions, de pensaments i d'inquietuds, tal vegada d'adolescent i ara com a dona.
Ara que puc, em vull tornar a retrobar amb el que sempre he volgut fer i ser, una escriptora.....una poeta...........
Tinc un blog
paraulesdescarlata.blogspot.com.es

CORREU ELECTRONIC
perleta66@gmail.com