Kaos

Un relat de: Túlia Ferrer

És aquesta tempesta de món, aquests llamps de sons i aquests trons de llums.
És aquest fum de la flama que s'apaga, una gota de suor que pateix massa.
Les ànimes tacades de sang dansen els seus cants ressonant en els suburbis de la nit.
Plou mort.
Rius de desesperació desemboquen en el buit.
Un bri de lluna deixa entreveure l'olor de la por.
Arreu, terra humida i escorça seca.
La civilització resta perduda agonitzant.

Hores d'insomni pel gegant Kaos.

Comentaris

  • Ei Túlia![Ofensiu]
    Nastasia | 30-12-2005 | Valoració: 10

    Ei Túlia! Sóc la Marta de Andrés! No sabia que també escribissis a la pàgina! Penso que és un text ple de sensibilitat i molt poètic. Una abraçada i Bon Nadal! Per cert, si t'avorreixes fes una ullada als meus relats i deixa la teva opinió!

  • Sorpresa sorpresa[Ofensiu]
    sol de mitja nit | 29-12-2005 | Valoració: 10

    hola, soc el Xavi!! no sabia que escribies per aqui i me trobat de cop amb el teu nom. Vaja sorpresa que me emportat!! eii pues m'agrada molt, esta molt bé (i si a sobre ho he de comparar amb els meus XD). bueno k vagi mb!!!!!!

  • Sorpresa...[Ofensiu]
    Carme Cabús | 13-05-2005

    ...i satifacció per haver trobat aquesta narració tan bona i tan completa, tan poètica i tan descriptiva.

    Et felicito de tot cor. M'ha encantat.

  • donablanca | 04-03-2005 | Valoració: 10

    m'agrada quan dius 'plou mort'.
    una metàfora molt contundent.

  • Mola![Ofensiu]
    BARBABLAVA | 16-11-2004 | Valoració: 9

    M'ha agradat el teu "kaos". Primer m'ha fet pensar en el caos que esdevé la ciutat, i després en el caos d'una guerra per qui la viu de dins.
    Les frases i el ritme estan en harmonia amb el títol. Encara que potser seria millor que estiguéssin en inharmonia... seria més kaòtic!

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    Queca | 08-07-2004

    Ei!!! Hola!!
    M'ha agradat el teu relat, i també voldria afegir k en Marc Freixas també és un dels grans d'aquesta web, i molts més!!

    Una abraçada ben forta!!

  • Traient ferro ...[Ofensiu]

    Túlia,

    Has de saber que tots estem amb tu, contra el Kaos.

    Maxwell Smart
    Superagent 86


    Bromes a part, m'ha agradat el tu poema, i he quedat amb ganes de llegir-ne d'altres. Ara mateix vaig a fer-ho.

  • El meu humil comentari[Ofensiu]
    Vicenç Bacardit i Garcia | 08-07-2004 | Valoració: 9

    Ostres, noia, aquests comentaris que he llegit semblaven els del jurat d'Operación Triunfo, eh?
    Jo, des de la meva humil posició d'escriptor novell també vull felicitar-te i dir-te que m'ha agradat molt. En tant poques paraules has aconseguit dir-ho pràcticament tot.

  • M'AGRADA EL QUÈ HI TROBO[Ofensiu]
    Marc Freixas | 19-06-2004 | Valoració: 9

    M'agrada la poesia que hi trobo.

    És un relat força sorprenent;
    reflectir el KAOS tampoc és gens fàcil, però tal com diu la Carme, tens una sensibilitat única,
    i això fa que tingui un toc personal indiscutible.

    I és per aquest motiu, que vull tornar-ho a repetir :

    M'AGRADA LA POESIA QUE HI TROBO.

    La Carme diu :
    " em sumo per complert als consells que et dona el Sergi, un dels grans escriptors d'aquest web" ( no ho nego, és el meu referent )

    Però ara jo vull afegir :
    " la Carme és una gran escriptora d'aquest web,
    i el Segi és un gran escriptor d'aquest web;
    però és que són dos dels referents més importants per tots els relaterus!!, i això estic segur que la Túlia també ho creu, i sap que té molta importància que aquests dos grans monstres d'aquesta web, honorin el seu esplèndid relat"

    I ara per acabar, ho vull tornar a repetir, Túlia :

    EL TEU RELAT M'AGRADA PERQUÈ HI TROBO MOLTÍSSIMA PARAULA POÈTICA.

    FELICITATS, I UNA ABRAÇADA.

  • Bon text[Ofensiu]
    Carme Cabús | 13-05-2004 | Valoració: 8

    Hola Túlia,
    T'escric perquè m'ha agradat molt el teu text. Fas relacions sorprenents i eficaces, amb molt de sentit poètic. M'has aportat coses que només tu, amb la teva sensibilitat única, perquè només és teva, podia aportar-me.
    Només havent llegit el que has escrit aquí ja es pot veure que tens talent.
    Voldria dir-te que no et desanimis. Val la pena de debò el que fas, i et puc assegurar que vas a bon port. El plaer de ser capaç d'expressar o de crear mons propis és un do que s'adquireix amb voluntat i persistència, però que té com a resultat una compensació molt alta. I a més, crec que escriure és també una manera d'exercir la llibertat. Així doncs, em sumo per complert als consells que et dóna el Sergi, un dels grans escriptors d'aquest web.
    Endavant. Una abraçada forta,
    Carme

  • Molt engrescador[Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 13-05-2004 | Valoració: 8

    Tens un objectiu molt lícit i engrescador: millorar mica en mica allò que escrius. Es un objectiu que tots els que gaudim escrivint tenim, i que no hem de perdre mai de vista, només així podem millorar i entregar als lectors el millor de nosaltres.

    Crec que, davant de tot, hem d'oferir honestedat i compromís, i començar amb aquest objectiu ja és prou lloable.

    Respecte al relat, et diré que m'ha agradat força, i que et veig molt més desinvolta en aquest registre que en el d'Atzur Fidel (la qual cosa no vol dir que no sigui bó).

    Continua així, i no deixis d'escriure!

Valoració mitja: 9.13

l´Autor

Túlia Ferrer

2 Relats

13 Comentaris

3205 Lectures

Valoració de l'autor: 9.10

Biografia:
Més que la meva vida, voldria explicar-vos perquè publico en aquesta pàgina: m'agrada escriure, però sovint tinc la sensació que fer-ho no em porta enlloc. Publicant aquí sento que hi ha algú que em llegeix, i algú que pot criticar-me, de manera que em creo un compromís personal en intentar fer-ho bé. Només espero que si llegiu els meus escrits, em digueu la vostra opinió per tal de poder tenir altres punts de vista, noves idees que m'ajudin i em motivin a esforçar-me cada cop una mica més. Gràcies

Últims relats de l'autor