Instants anònims....

Un relat de: Somnikat7

Cada instant és un avenç al teu record...
cada esperança se'm fa eterna quant no hi ets tu...
cada somni se'm fa melancòlic si no ets a prop...
cada carícia és un segell del teu amor...
cada petó s'estreny entre els teus llavis i em fas feliç...
cada hora....em passa infinitament llarga i inaguantable quant sé que t'estic perdent...No vull...No....perdre't entre el meu cos dèbil
i.....delicadament t'escric perquè no m'oblidis....senzillament et vull.... i no pas perdre't...Perquè cada detall en el meu record m'omple de vida...però no....no ha estat un somni....Tan sols ha estat una aventura més que se m'escapa....
Em sento esclava del teu amor i et necessito, pas no podria viure sense dir-t'ho...T'enyoro...

Comentaris

  • Què bonic!![Ofensiu]
    Vida | 01-08-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt, trobo que reflecteix el mateix però d'una manera diferent al que jo vull dir en els meus escrits. Aquí tu dius que enyores una persona que has tingut al teu costat, i en els meus escrits dic que m'encantaria d'estar al costat d'una persona que encara no he estat amb ella.
    És molt emocionant, captiva els sentiments de qualsevol lector, és preciós, segueix escrivint així.

    Raül

  • març | 07-02-2005 | Valoració: 10

    Uff...pell de gallina! Molt tendre, noia, desprèn una sensibilitat immensa.

    Felicitats!!

  • Tendre, molt tendre[Ofensiu]
    Eclipse87 | 18-12-2004 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt, trobo que amb poques paraules has sabut descriure una sèrie de sentiments i emocions que precisament fàcils d'escriure no son!
    Felicitats i anima't a escriure més perqué ho fas molt bé!

    Marta

  • així si[Ofensiu]
    vilella | 15-12-2004 | Valoració: 9

    te força i és curt,
    perfecte

  • Escriu el segon[Ofensiu]
    mitral | 12-12-2004 | Valoració: 9

    Per què s'estima tant ?
    Això no és tria, tant de bo qui així estima sigui correspost/a de la mateixa manera.
    Ho has fet dolç el descriure-ho.

  • Felicitats![Ofensiu]
    Miracle | 29-11-2004 | Valoració: 9

    Això que has escrit és molt maco, i de moment aquest amor, perdut o no, ja té el mèrit d'haver-te fet escriure.
    Desitjo que continuïs escrivint, de les emocions o del que sigui, i que, tant si és aquest com si és un altre, disfrutis de l'amor, però mai esclava, sinó sempre lliure.
    Un petonàs.

  • Un somni real[Ofensiu]
    Àngel Caigut | 24-11-2004

    És el primer que publiques ací? està prou bé!

    Sembla que te l'estimes de debò a aquest xicot. Pot sentir-se afortunat de tenir-te. Espero, almenys que ell et faci sentir igual d'especial...
    La teva tendresa tacada de melanconia arriba al cor prescindint de la forma, perquè els teus, són sentiments, reals i profunds que no necessiten paraula per ser entesos. Els transmets amb el cor.
    Continua escribint i no abandonis els teus somnis, puix si persisteixes els pots realitzar.

  • Benvinguda![Ofensiu]
    BARBABLAVA | 24-11-2004

    Espero que al final no l'hagis perdut, però si ja no el tens al teu costat... sàpigues que la vida està feta de matèria llunàtica: hi ha pujades i baixades... I després de cada amor, en ve un altre. I si no ve, es busca!

    M'alegra que t'hagis decidit a escriure!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Somnikat7

Somnikat7

12 Relats

52 Comentaris

18702 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
Només sóc un individu d'una societat canviant ...

Sóc catalanista de mena independentista, Catalunya és la meva terra i amb orgull la porto segellada en mi.

M'encanta escriure i expressar-me en fulles de paper, formen part de mi.

Vaig néixer un 21 de juny de 1987.

Per interès, podeu comunicar-vos amb mi a:

nina15_9@hotmail.com

No deixeu de perdre aquesta afició a l'escriptura, sobretot la de la nostre catalana llengua!!

Merci per tot.