T'hi apuntes, doncs?

Un relat de: Somnikat7

I anem creixent rodejats de pors, de temptacions, de vicis, de desitjos, de records, de moments, d'esperances, de passos, de impressions, de retorns, de crisis…de persones, de gent estimada, d'altra una mica odiada… però per sobre de tot d'experiències, tot i així, sabem que, simplement, hem de tirar endavant per poder conèixer i viure noves oportunitats, noves situacions… Creiem en el que escollim o volem en aquell moment, potser no és el millor però és el que ja hem triat, i no es pot tirar enrere per canviar-ho. La vida és un fil on ens toca triar en cada moment, si tallar-lo o continuar...
Tirem endavant, doncs? jo sí, t'hi apuntes? Caminem plegats? Em vols acompanyar en aquesta misteriosa aventura? ... Vens?
Començarem per trepitjar el millor en cada pas, el que ens convé Ara, perquè el Demà és una altre aventura.
Estic a la meva habitació, el meu espai... és un lloc de reflexió, de somnis i de pensaments. Les parets d'aquesta em guarden, m'ajuden, em comprenen, m'escolten... a cada instant, en cada paraula, en cada gest, en cada llàgrima, en cada decisió... és per això que aquí em sento lliure.
Vols entrar a l'habitació? Entra i ho descobriràs tot. T'atreveixes a realitzar aquesta aventura? Pas a pas, temps al temps...
La vida és un camí, una il·lusió, una esperança... No diguis "impossible" a allò que t'és difícil d'aconseguir... T'hi apuntes, doncs?


Comentaris

  • Nenaaa![Ofensiu]
    AnNna | 19-04-2006 | Valoració: 7

    M'hi apuntooo! :)

    Encara que de vegades sigui molt difícil seguir i aguantar-se agafat al carro dels que segueixen endavant, encara que a vegades sembla que perdem les forces, que volem baixar, que el carro va massa ràpid com per seguir el seu ritme...

    M'apunto a anar seguint el fil de la vida amb tu, i amb tants d'altres!

    (almenys, això és el que penso avui...)


    Petons!


    annna**

  • Jo també![Ofensiu]
    Soliloqui | 25-02-2006 | Valoració: 8

    Tot i que jo sóc la primera que de vegads voldria tirar la tovallola...m'hi apunto!

    Has sapigut trobar molt bé les paraules... felicitats!

  • Jo també m'hi apunto![Ofensiu]
    Miracle | 28-01-2006

    M'hi apunto, a anar creixent, a tirar endavant, apartant les branques difícils i obrint camins per llocs que em pensava inaccessibles, per boscos tancats, per mars oberts... Queda tant per aprendre, queda tant per fer... Queda el passat, que ens ha fet com som, la gent estimada, queda el present i el futur, la gent que estimarem, queda la vida.
    Visca la vida!
    Dins i fora de l'habitació, l'aventura de la vida.
    Disfrutem-la!

    Un petó,
    Miracle

  • Tirar endavant...[Ofensiu]
    Vida | 25-01-2006 | Valoració: 9

    Hola Nina!!!
    feia molt k no llegia res teu... m'ha agradat molt akest, de veritat, és un ànim a tirar endavant, a sentir-nos vius, a no rendir-nos. És una empenta, un dir: "vinga!, k no vols gaudir?"
    Continua així, relatant akests sentiments d'amant de digna poesia :D
    Fins aviat
    Raül

  • M'hi apunto[Ofensiu]
    Remoh | 24-01-2006 | Valoració: 10

    Nina, no et conec, ni tant sols hem parlat. Però cada cop que et llegeixo alguna cosa desperta en mi, alguna cosa que no m'aprevia a pensar. Alguna cosa que ja sabia, però que tú m'expliques i em fas comprendre. M'emociono, penso que no estic sol. M'emociono i penso que ningú està sol. Que tots som capaços d'estar molt acompanyats, però desgraciadament també molt sols, rodeixats de persones i sols.

    Ets capaç d'escriure el que alguns ni ens atrevim a pensar.

    Moltes gràcies.

  • m'hi apunto[Ofensiu]
    Aquileu | 15-01-2006

    Com no apuntar-s'hi? ofereixes triar enre viure i existir, entre somniar i deixar passar els anys.
    Saps molt bé quina és la tria, on condueix i per què és tan important.
    Com sempre, m'agrada com escrius però trobo que li falta quelcom... certament, reflectim en l'exercici d'escriure allò que sentim. Si ens manca alguna cosa, ens manca a l'escriuptura.
    No deixis d'escriure, sobretot no abandonis la teva vena poètica perquè saps que et fa especial.

Valoració mitja: 8.5

l´Autor

Foto de perfil de Somnikat7

Somnikat7

12 Relats

52 Comentaris

18690 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
Només sóc un individu d'una societat canviant ...

Sóc catalanista de mena independentista, Catalunya és la meva terra i amb orgull la porto segellada en mi.

M'encanta escriure i expressar-me en fulles de paper, formen part de mi.

Vaig néixer un 21 de juny de 1987.

Per interès, podeu comunicar-vos amb mi a:

nina15_9@hotmail.com

No deixeu de perdre aquesta afició a l'escriptura, sobretot la de la nostre catalana llengua!!

Merci per tot.