I tu, en què et fixes primer en una dona?

Un relat de: Trobador

L'altre dia fent un cafè amb un amic, tot parlant supèrfluament del sentit de la vida em va preguntar:
-I tu, en què et fixes primer en una dona?
Em devia trobar en un d'aquells moments que et surt la vena transcendental ja que podent haver contestat qualsevol futilesa sentimental com en la profunditat de la seva mirada o alguna cosa molt més masculina com en la voluptuositat del seu cul vaig reflexionar una bona estona, bé, no tanta estona, no us penseu que vaig treure una de les veritats absolutes de la vida, i vaig contestar:
-En tot!
-Si ja! Però en alguna cosa et deus fixar primer, no? - Va replicar el meu company.
-Segurament, però en cada cas és diferent, i si alguna cosa es repeteix en tots els casos és el fet que acabo mirant la seva totalitat.
-No ho entenc!
-Mira - Vaig dir amb el to didàctic que faig servir en moments com aquests. - És com quan mires el cel de nit cercant una constel·lació, com et poden preguntar quina estrella és la que mires primer? Cap, respondries, no? Jo miro constel·lacions...
Van passar uns breus moments en silenci, el meu amic apurà el seu cafè, s'aixecà i digué tot solemne:
-Doncs jo, les tetes!

Comentaris

  • la totalitat és genial![Ofensiu]
    perunforat | 29-09-2007 | Valoració: 10

    Una bona reflexió, aquesta totalitat de la que parles és genial!Aquell primer cop d'ull, aquell que no saps per què però que ha assenyat algú...és com trobar l'estrella que més brilla, més que les altres, i fa que justament aquella nit la segueixis amb cura perquè no es fongui ni una espurna de la seva fragància brillant!
    El final divertit, un xic de realitat, una superficialitat que si per algú serveix doncs...per què no?de gustos com els colors...

  • Està molt bé![Ofensiu]
    diesi | 11-10-2006 | Valoració: 10

    Molt bonic lo de les estrelles i constel·lacions... i un punt d'humor. Molt original.

    M'ha agradat molt.

    b#NaT#b

  • Curtet, però ben pensat[Ofensiu]
    Ligeia | 11-10-2006

    El millor, el final. M'has fet riure amb alguns punts molt ben trobats.

    Encantada de llegir-te!

  • L'escriptor mediocre | 11-10-2006 | Valoració: 10

    Molt bo! M'ha fet riure bastant. En part, té raó, i fa una bona comparació amb el cel. El millor no és el judici que en fas de la situació i les conclusions que n'extreu, sinò que això estigui arrodonit mb un toc humorístic que detona una mica la ignorància d'aquell amb qui parla. És molt decebedor parlar seriosament argumentant un tema i que després l'interlocutor no t'entengui.

    Juseph

  • Molt divertit![Ofensiu]
    Arbequina | 11-10-2006

    Un relat breu rodó!

    Arbequina.

  • Vull més![Ofensiu]
    Yurral Salocín | 19-11-2005

    Hola, t'he desobert avui per casualitat i continuaré llegin-te.

  • silvia_peratallada | 21-09-2005

    hola!
    No t'havia llegit, i el cert és que aquest primer "contacte " ha estat ben satisfactori... m'ha encantat...
    M'ha agradat moltíssim la comparació del TOT amb una constel·lació, i el final...molt divertit...
    Tan de bo tots els homes us fixéssiu amb les dones com feu amb els estels....però hi ha molts "amics", i gual que hi ha moltes "amigues".... bé, suposo que fins que els anuncis de la televisió no desvirtuïn l'exterior per començar a valorar l'interior no avançarem massa...
    En fi, ha estat un plaer, de debò!
    Felicitats!!!
    Sílvia

  • Gràcies...[Ofensiu]
    Trobador | 12-08-2005

    Gràcies ples comentaris...
    Al ser nou per aquí s'agraeixen molt...

  • Hola Trobador![Ofensiu]
    ROSASP | 11-08-2005

    Doncs, tens força raço, en qüestió de gustos no hi ha res escrit...
    Quins punt de vista més diferents, oi!
    M'agrada la part romàntica i metafísica del relat, barrejada amb el final breu, agut i sincer d'una afirmació sense cap guarniment.

    Un contrast molt aconseguit!

    Una abraçada!

  • Disculpa: l'he enviat per error abans d'acabar...[Ofensiu]
    Llibre | 11-08-2005

    M'ha recordat l'acudit aquell del Eugenio... el dels mussols... bé: ell ho explicava en castellà. si més no, aquesta part.

    Em refereixo a aquella frase del "Buho, hijo. He dicho buho".

    Doncs m'hi has fet pensar. La teva darrera frase, - Doncs jo, les tetes!, té tant de contundent i concloent com aquella.

    Fins la propera,

    LLIBRE

  • Genial, Trobador![Ofensiu]
    Llibre | 11-08-2005

    M'ha recordat l'acudit aquell del Eugenio... el dels mussols... bé: ell ho explicava en castellà. si més no, aquesta part.

    Em refereixo a aquella frase del "Buho, hijo. He dicho buho".

    Doncs m'hi has fet pensar. La teva darrera frase,

  • Sincer...[Ofensiu]
    Zeamays | 11-08-2005

    ...je je...un final molt bo!

    Zeamays

Valoració mitja: 9.5