I de que serveix un títol?

Un relat de: Ningú-

Digues Adéu a aquests temps junts... Que fas? Plores?... De felicitat, oi?... Com que no?... Plores per que marxo?... No m'intentis enganyar, aquí l'únic que plora sóc jo. Tu te'n sortiràs... segur, jo, segur, que no... Perquè m'acomiado així?... Perquè no et dic res? Demanes a la mateixa por, al mateix odi que es quedi amb tu?.. Ets molt estrany noi, ets diferent... això no li agradarà a la societat en la que vius... No diguis que no t'importa la societat... t'he dit que no ho diguis! Escolta'm, les persones humanes, tu, potser jo, per desgràcia, vivim per aquesta societat, vulguis o no, mai seràs tu qui et controlis, sempre hi haurà algú altre... Ja t'ho dic jo que sí, si no es la societat, serà la Religió, fins i tot els mateixos sentiments, els sentiments que ara et fan plorar... Plores perquè vols? No, plores per que ets una persona humana, les persones humanes tenen sentiments, i tu no hi pots fer res... tu, sol, no pots fer res, ningú pot fer res... tot ho controla la societat, i si estàs amb la societat, les coses seran més fàcils... o no... tot depèn de la manera... ningú que digui que pot canviar les coses, pot fer-ho, aquells més humils, podran fer alguna cosa... els altres? només pensen en ells mateixos, no tenen temps de posar-se a pensar com solucionar els problemes... escolta'm, aquesta actitud, no trobes que és un pèl massa filosòfica?

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Ningú-

Ningú-

56 Relats

61 Comentaris

50954 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:
[Cinquanta relats, biografia nova...]

Ja en tinc divuit, d'això ja en fa uns dies llargs.
Tot i el canvi d'edat continuo vivint a Móra d'Ebre i dient-me de la mateixa manera, Adrià.
Continuo escrivint, i espero continuar fent-ho, per molt que pugui pesar a alguns...

Podria sintetitzar divuit anys, però no val la pena.

De la vora del riu,

Moltes gràcies.

Ningú-

"La lluna,
inerta i llunyana,
res més que el reflex del sol...
una llàgrima de l'Univers."


lafoscordelcolornegre@hotmail.com