Una carta del "montón"... Per a que la gent ho llegeixi: Sexe!...

Un relat de: Ningú-

Estimats Reis Mags d'orient;

En primer lloc, dir-vos que això d'estimats, és mera formalitat. Sapigueu que jo sóc republicà i que si us escric és només perquè sou mags i perquè si ho faig em portareu regals.
Bé, com de ben segur que de cartes que us demanen pau, joia, felicitat... i, en general, falsedats d'aquestes (Ningú demana això a un personatge, (bé, personatges) inexistents desitjant-ho) ja n'heu rebut moltes, jo us demano diners, sabent que aquest és el bé que em permetrà d'adquirir d'altres béns. Això sí, posats a demanar, també us demanaria una república, que he descobert que demanant-li-ho als polítics no aconsegueixo res, i potser també una reforma educativa (amb això demano que el meu professor de literatura espanyola, assignatura que m'han obligat a fer!, es trenqui una cama, o les dues, això sí, que es faci molt de mal. I que no es curi fins l'any que ve, sobretot) No sé que més demanar... Ah sí! Demano molts capítols del Polònia en el futur, que ric molt, i... no sé, si sou mags ja ho endevinareu.
Això ha estat tot, moltes gràcies.

PD: No us enfadeu amb el tema republicanismes, tingueu en compte que us passo per alt el tema de ser d'Orient, eh! I això de viatjar amb camells... Per últim, i que no se m'oblidi, l'Àngels m'ha dit que el dia de Reis és el vostre aniversari, us felicito, esperant que el d'enguany sigui l'últim.


Adrià Rodríguez Pérez.
Dimecres, 27 de desembre de 2006 (1:36)

Comentaris

  • indefinida | 07-02-2007 | Valoració: 10

    Una bona carta! Per rei només el de Polònia que és molt millor que l'original, i que per sort és fictici.

    Petons.

  • Posats a demanar, demanem l'anarquia.[Ofensiu]
    Rodamons | 30-12-2006

    Ni reis, ni presidents, ni ningú que es crega amb el deure i l'autoritat d'impossar-nos res.
    Demanem als esperits lliures del nou any que ens porte l'anarquia i la llibertat.
    Salut i força company.

l´Autor

Foto de perfil de Ningú-

Ningú-

56 Relats

61 Comentaris

50773 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:
[Cinquanta relats, biografia nova...]

Ja en tinc divuit, d'això ja en fa uns dies llargs.
Tot i el canvi d'edat continuo vivint a Móra d'Ebre i dient-me de la mateixa manera, Adrià.
Continuo escrivint, i espero continuar fent-ho, per molt que pugui pesar a alguns...

Podria sintetitzar divuit anys, però no val la pena.

De la vora del riu,

Moltes gràcies.

Ningú-

"La lluna,
inerta i llunyana,
res més que el reflex del sol...
una llàgrima de l'Univers."


lafoscordelcolornegre@hotmail.com