Psicòleg! (FRASES)

Un relat de: Ningú-

FRASES de divendres:



I o Jugant com s'ha de jugar...

La Picossa és molt alta i està a Masboquera, prop de Cambrils on hi mengen molt plàcidament les monges que estaven procant petxines agres i àcides recollides de me cago en Déu!



II o Això és xauxa:

Peligro constante en algun lugar cercano a un castillo lejano y encantado donde estaban podrint-se uns jutges sospitosos d'assassinat a "topos" vermells amb bigotis i paneroles extrovertides distanciades de Pedro, Pablo i Bonifaci que collia fruita mentre biestable com una xota.



III o Xauxa, xauxa... i pocs verbs (amb intervenció de Montilla):

Cadera bonyeguda plisada senoidal com una mare-mosca molt asustada i borratxa de cubates caducats des de 1728.
Per tant, agraeixo l'atenció que cirera vermella "pozi" mentre jugo plàcidament a bombolles flotants, malignes, brillants, triangulars, exacerbants com pits quadrats, grossos, peluts, plens d'alegria compulsiva, pomes podrides, fastigoses quan comencem al voltant fitaven molt carinyosament la pel·lícula cabòries després vent furiós perquè Zapatero pensa en cardar, llapis lila amb goma d'inflar xurracs aquàtics. Festucs i palomites dolces reusenques camellas del cuatro (Oº) como patates com ou bullit triturat curosament sense cul formosament.



IV o Relat (frase) "eròtic":

Posseïts estem pensant en el que follarem després, quan ara ens toquem les polles grosses i farem una rotllana cantant: "The view from the afternoon", mentre ens mirem penetrant-nos intensament fent explosió de llums... uf!
Per això cal saber estimar de manera il·legal, compulsiva, somiant truites d'ou humà podrit però ovalats, cultivats i esferificats "ruscalledament" pensant en sexe del dur i intens tant vaginal, com oral com anal...
Prou mentides que estic petada!


FRASES de dissabte:



V o Frase preparatòria:

Núria com una borratxa cervesa... eh? Sí, no?



VI o Ara sí, ara no:

Avui serà extraordinari perquè tots estarem molt borratxos perquè beurem cervesa, aigua (això explica perquè tots pornogràficament a fer coses marranes i admirem considerablement vistes que alegren els nois (i les noies) de *uisa i menjaven paneroles extrovertides, perfectament borratxes com Aznar "nogesnmenys" que estaven absents, hipnotitzats perquè sí que no cal anar follats.




ANNEX

Altres coses que també van ser dites:

1.

N: Saps aquelles amanides Isabel?
A: Jo?


2.

N: Mola un munt esta taula... mira! (posa: està plena de cubates, de llaunes plenes i de cervesses)


3.

N: Saps una cosa? Me roda tot!


4.

N: Ha, ha, ha, ha! x2


5.

N: Jo vull un novio ya! Aunque sigui.. no, gey no. O esitgui ocupat. No, vull un home que sigui simpàtic que estigui bo i madur, simplement que m'estimi! Sigui com sigui... jo.


6.

J: Te fotré l'ampolla pel cap!
N: No, pel cul!


7.

J: La polla no, l'ampolla! Quina polla li he de fotre jo?
A: La meva!


8.

N: Entrepà de llom amb bacon, no?

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Ningú-

Ningú-

56 Relats

61 Comentaris

50773 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:
[Cinquanta relats, biografia nova...]

Ja en tinc divuit, d'això ja en fa uns dies llargs.
Tot i el canvi d'edat continuo vivint a Móra d'Ebre i dient-me de la mateixa manera, Adrià.
Continuo escrivint, i espero continuar fent-ho, per molt que pugui pesar a alguns...

Podria sintetitzar divuit anys, però no val la pena.

De la vora del riu,

Moltes gràcies.

Ningú-

"La lluna,
inerta i llunyana,
res més que el reflex del sol...
una llàgrima de l'Univers."


lafoscordelcolornegre@hotmail.com