Cercador
Gestoria
Un relat de: llpages- La truco en quinze dies, no pateixi – respon d’esma mentre observa la muntanya blanca de paper que s’ha format sobre la seva taula.
- Quinze dies?! Vol dir que no és molt de temps per a quatre paperets?
- Oh, no és pas l’única clienta de la gestoria que atenem, com pot comprendre, hi ha una demanda desorbitada de casos com el seu, li prego que ho entengui - i li somriu mentre ho recull tot en una carpeta.
Resignada, així que s’aixeca i passa la porta, el següent client treu el cap demanant ser atès.
- Vostè dirà – i li assenyala la cadira tot convidant-lo a seure.
- Duc els justificants per fer la declaració de la renda.
- Ah, vaja, no li ha dit res la recepcionista? Ja no en fem, de declaracions de renda.
- Què diu ara! Com pot ser? No és una gestoria, això?
- Sí, però n’hem deixat de fer. Els ordinadors d’Hisenda són tan potents que no s’equivoquen ni al cèntim i la gent acaba per acceptar l’esborrany i oblidar-se del tema, mentre que la població creixent de gent gran, cada cop més envellida, amb menys paciència i atabalada amb els cupons, els vals de descompte, els cartrons per segellar, els punts del supermercat, les ofertes, els sorteigs, les loteries i mil enganyifes més de màrqueting per fidelitzar el client, ens venen a veure per treure’n l’entrellat. Nosaltres, com a bons professionals, els ho fem a gust i ells marxen contents. Cal adaptar-se a les noves generacions!
Comentaris
-
Cal gestor.[Ofensiu]Nil de Castell-Ruf | 24-04-2024
D'on treus aquest devessall d'imaginació? Jo crec que el teu dia a día és com un relat... De ben segur que et fixes en les petites coses de la gent que t'envolta o que vas trobant-se ací i dellà. Les descripcions que fas són un viu retrat del que veiem o hem viscut. M'agrada reconèixer els teus personatges, que esdevenen entranyables com els descrius amb llurs situacions carregades sempre amb aquest humor fi i nostrat que et fa ésser inconfusible. I sobretots ressaltaria els excel·lents finals de relat que sempre ens deixa amb amb un somriure als llavis pel que dius i com ho dius que transmeten....
-
Quina mania per fidelitzar-nos![Ofensiu]Cesca | 22-04-2024 | Valoració: 10
Com la vida mateixa. Tens una habilitat envejable per convertir el “drama” en humor!!!
(Va arribar un moment que portava set o vuit targetes de fidelització a la cartera sense saber ben bé que en treia de tot plegat! Un dia les vaig deixar totes al calaix.)
Un redactat impecable. Un plaer.
-
Ben pensat![Ofensiu]Neus Marín Cupull | 19-04-2024
"dos per u i el tres per dos m’he fet un embolic"... Qui algun cop no ha dubtat? He rigut molt amb el teu relat, i crec que no vas mal encaminat al final necessitarem un gestor, perquè ens aclareixi els cupons o les ofertes.
Un relat original, divertit i ben pensat, enhorabona.
PD: gràcies pels teus comentaris.
Fins aviat,
Neus -
Sàtira.[Ofensiu]SrGarcia | 15-04-2024
Quina imaginació, noi...
La vida moderna dona per a molta sàtira i tu ben bé que ho aprofites. Això de la gestoria per als cupons de la gent gran és fantàstic. Potser m'hauries de dir on és aquesta gestoria. -
Mare de Déu, [Ofensiu]Rosa Gubau | 14-04-2024 | Valoració: 10
Quina destresa tens per confegir relats amb to d'humor. Ets capaç de crear situacions caòtiques reals i a l'hora inversemblants, i trobar un final realment encertat i original.
Gràcies per fer-me passar una bona estona.
Fantàstic i divertit, i com de costum molt ben redactat.
Fins aviat llpages.
Rosa.
l´Autor
228 Relats
1006 Comentaris
297081 Lectures
Valoració de l'autor: 9.85