Encetant camins...

Un relat de: Dins Teu
La vida és màgica i bella, un camp d’oportunitats per experimentar, retrobar-nos, ser i créixer.

Crec que des de que vaig néixer encetar camins és quelcom que porto a dins i que m’omple d’il·lusió i sentit. L’estat de calma i plenitud és el termòmetre per moure’m i desplegar. A voltes em perdo i retrobar el centre no sempre és experiència plaent... però hi torno i des d’ell la vida sempre continua...

En els últims anys he après moltes coses que desitjo anar compartint amb el projecte “Ser per Créixer”. Compartir a voltes serveix de far perquè cadascú pugui traçar el seu propi camí...

Què he après en el meu camí de vida que pugui compartir?

- Que el canvi només és possible des de dins, que tot comença per un mateix.
- Que tot el que fem o deixem de fer té un impacte en un mateix, l’entorn i el món.
- Que som éssers creadors i creem la nostra realitat.
- Que la vida és eterna i l’espai temps no existeix, tot és perfecte dins el tapís universal.
- Que som éssers espirituals experimentant-nos en la condició humana.
- Que tots som únics, especials, valuosos i diferents.
- Que en essència tots som el mateix, tots som un, tots som llum.
- Que és essencial conèixer-nos per estimar sense condicions ni judicis, per servir a través de la veritat que cadascú porta a dins i evolucionar, doncs aquesta és la gran tasca.
- Que es pot abraçar i estimar totes les persones i experiències que la vida et presenta.
- Que allò que rebutges en l’altre, ho rebutges en tu.
- Que no jutjar t’acosta a qui ets i et reporta pau i calma dins teu.
- Que el cos, el pensament i l’emoció estan al servei de la nostra ànima.
- Que la responsabilitat, la llibertat i la consciència es donen la mà.
- Que la vida és bella en tots els seus paisatges, aprendre a viure-la és tot un repte.
- Que integrar la mort a la vida és bàsic per perdre la por i viure amb sentit i presència.
- Que tots tenim dons i missió de vida a desplegar.
- Que pensar en gran, actuar en petit, sentir en present i agrair conscientment són ingredients per fer una bona recepta.
- Que tot el que cerques està dins teu.
- Que és important seguir el cor i la intuïció, ningú més que un mateix sap el què és millor per a ell.
- Que només ens podem valorar quan ens sentim lliures.
- Que el patiment també forma part d’aquest aprenentatge i és possible viure’l des d’un lloc transformador i ple de calma.
- Que comprometre’s a viure i a fer el què un ha vingut a fer obre camins inimaginables.
- Que caminem plegats, no estem per sobre ni per sota, tots som iguals.
- Que les decisions preses creen els camins que tracem, però les possibilitats de traçar camins són infinites.
- Que Infinit és un símbol màgic que uneix i integra: dalt i baix, cel i terra, tu i jo, ell i ella, llum i foscor, dia i nit, bo i dolent, blanc i negre, ... darrera la dualitat només hi ha unitat. Integrar-la i dansar amb ella és un aprenentatge per viure amb harmonia i equilibri.
- Que el despreniment ens fa lliures i ens ajuda a transcendir dins l’evolució de la humanitat.
- Que més enllà de la comprensió conscient, tot té un per a què i encaixa a la perfecció dins l’univers immens, invisible als ulls. La veritat sempre ressona dins el nostre cor.
- Que al final tot es defineix en una sola paraula i un sol aprenentatge: “AMOR” (en majúscules).

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Dins Teu

Dins Teu

11 Relats

3 Comentaris

5097 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Hola, em dic Roser i aquí us deixo una pinzellada de mi:

M’apassiona la vida i tot el que té a veure amb les persones i el seu creixement. Em vaig llicenciar en Administració i Direcció d’Empreses i especialitzar en Recursos Humans. Després de ser mare, quelcom va canviar dins meu, una crida interna em va guiar, una espurna de consciència va esdevenir, i amb elles un nou camí va sorgir: la Mestria de Reiki i el Màster en Ecologia Emocional.

Curiosa de mena, camino amb propòsit, entenent la vida com un lloc on experimentar, crear, viure i compartir. Amb cada pas vull redescobrir-me i SER qui ja sóc en essència per poder créixer, evolucionar i transcendir.

Confio plenament en el potencial humà i en els dons, talents i habilitats que tenim tots. Crec en mi i en l’altre i és per això que em dedico a facilitar processos de transformació possibilitant llavors de canvi arreu a través de formacions, tallers de creixement personal, xerrades i acompanyaments personalitzats.

És moment de cultivar el món “de la confiança i l’amor”. Aquest és el meu compromís. Amb la meva feina porto a terme allò que em mana el cor, serveixo amb el que faig, faig el que m’agrada i aporto el meu petit gra de sorra perquè un nou món sigui possible.

Amb tot, només percebo un nou horitzó que s’eixampla més i més amb cada pas recorregut.

Mil gràcies per SER i SER-HI!

www.serpercreixer.com