El petit monstre

Un relat de: MariaG
El Pol s’aboca al cotxet i mira el seu germà petit que dorm panxa enlaire. És tan bonic! Allarga la mà i li estira el xumet amb cura, però el nadó si aferra amb força. Ho torna a intentar amb més empeny, no pot ser que el petit pugui més que ell, i aquesta vegada ho aconsegueix. El Nil obre la boca que busca, però després continua el son. El Pol passa els seus dits per damunt del bracet tendre. El prem i el nadó es remou dins el cotxet. Agafa una mica de pell rosada entre el dit gros i l’índex i retorça. El Nil gemega bellugant braços i cames, però després es queda quiet. El Pol pessiga amb més força i el Nil arranca el plor. S’aparta del cotxet abans que s’acostin les passes apressades de la mare.
―Què li passa al meu ratolí? Au, vine amb la teva marona ―diu agafant al Nil a coll i gronxant-lo suaument.
―Jo no li he fet res ―respon el Pol amb els ulls massa oberts i la cara tensa ―Estava tan tranquil i s’ha despertat. Potser té gana.
―No pot ser, encara no li toca. Oi que no amor? ―la mare li fa petons i acarona el nadó.
Quan el Nil deixa de plorar, la mare l’asseu a l’estora de la sala de jocs. Li ha dit al Pol que vigili al seu germà mentre ella posa el dinar a taula i que avui anirà a l’escola amb la mare del Marc. No entén per què no es pot quedar a casa amb la mama com el seu germà. Es mira el Nil que juga amb la torre de cubs. Es posa el braç a la boca i comença a xuclar. Xucla i xucla cada vegada més fort. Nota les dents que se li claven a la carn i no pot deixar de mirar el seu germà. Un soroll a la cuina el fa redreçar. Es mira el braç i comença a plorar desesperadament. Quan la mare entra espantada, es llença als seus braços.
―El Nil m’ha mossegat!
―A veure? Ui! Si es poden comptar les dents i tot! Va, ajuda’m a comptar: una, dues, tres, quatre, cinc, sis, set, vuit... Alça, si el Nil només en té quatre!
La mare seu el Pol a la seva falda, l’abraça i li omple la cara de petons.
―Em sembla que aquesta casa tenim un petit monstre que t’està fent la guitza.

Comentaris

  • mumbai escort girls[Ofensiu]
    mumbaihotcollection | 06-06-2020 | Valoració: 10

    Mumbai escorts are the finest Mumbai has to offer and will provide an unforgettable Mumbai Escort experience! mumbaihotcollection.com has the most beautiful, new and experienced adult female companion entertainers available in the, and you will have a divine selection of talented, sophisticated, and charming escorts in the Mumbai area, providing you with a once in a lifetime experience, you'll never forget. Why take the traditional Mumbai dating or Windy City girlfriend route when our Mumbai escorts are the clear choice for an exceptional experience without the hassle! Dating our Mumbai escorts give you the obvious advantage.
    Mumbai escorts
    Mumbai escorts services
    Mumbai independent escorts
    Mumbai hot escort girls
    Free Classified Escort Portal Bost YOUR Website
    Escort agency Mumbai
    Female escorts Mumbai

  • Enhorabona Finalista[Ofensiu]

    Benvolgut / benvolguda relataire:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat, pel jurat d’autors i d'autores de l'Associació de Relataires en Català, com a finalista del X Concurs ARC de Microrelats "Aniversari" i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que, en haver quedat seleccionat/ada en la convocatòria, t’agrairíem que, tan aviat com et sigui possible, ens facis arribar l’autorització perquè el relat sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic a l'adreça: concursos.arc@gmail.com el text que adjuntem al final d’aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ RECULL ANIVERSARI, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió de Concursos - ARC


    /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////




    TEXT AUTORITZACIÓ

    En/na .........................................................................................................

    amb DNI. número ......................................................................................

    i nick/pseudònim relataire ......................................................................................

    AUTORITZO a l’Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el microrelat ...................................................................................................

    seleccionat del mes de ..............................................................................,

    del qual en sóc autor/a, en el recull de microrelats “Aniversari” que s’editarà a finals de 2020.
    on vull constar amb el nom d'autor/a ............................................................... (en cas de no omplir aquest apartat s'entén que l'autor/a vol aparèixer al recull amb el nick/pseudònim amb el qual ha participat al concurs).
    Així mateix també atorgo el meu consentiment per incloure qualsevol altre microrelat seleccionat al llarg de la present convocatòria i del qual jo en sigui l’autor/a i a difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l’ARC.

    Data .......................................





  • Cridar l’atenció [Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 24-02-2020 | Valoració: 10

    M’ha encantat com descriu’s la gelosia d’en Pol envers el Seu germà. Una quotidianitat molt ben descrita, visualitzes perfectament la situació. Ahir la gelosia ! Una forta abraçada.
    Aleix

  • Gelosia[Ofensiu]
    MariaG | 23-02-2020

    Gràcies Perla de Vellut. Sí, la gelosia és un petit monstre que creix i es pot fer molt gran. Per això cal desarmar-lo i res millor per fer-ho que amb una mica d'amor i atenció per part dels qui t'estimen.

  • Monstre fastijós.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-02-2020

    Molt bé, MariaG. Vaja! m'ha impressionat molt aquest relat que m'ha agradat molt i té el seu punt que vessa a través d'un monstre rar i fastijós. M'ha fet un poc de gràcia per les mossegades i contant-les.
    Saluts.
    Perla de vellut