El moble de l'habitació

Un relat de: Victre
En sortir de l'àrea quirúgica (estirada a la llitera), veu al traumatòleg envoltat per un núvol de familiars.

El traumatòleg informa a la família que ha anat tot bé, que l'àvia torna a tenir el fèmur al seu lloc, però que en una persona de 90 anys, s'ha d'esperar per veure l'evolució.

A l'ascensor, de camí a l'habitació, el lliterer li parla, però ella no l'escolta.
Només pensa en la satisfacció de tornar a veure tota la família junta. Deu fer uns 5 anys que no coincidien tots.

Mentre parla el lliterer, només pensa, amb llàgrimes als ulls, que ha valgut la pena aguantar el dolor (físic i mental), de tirar-se contra el moble de l'habitació.
Aquell moble que ella sap que li arriba just al nivell del fèmur.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

97069 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.