Dos Recopiladors

Un relat de: Joan G. Pons

Tot passejant pel voltant dels carrers del barri, em capta la conversa de dos personatges asseguts al banc.

És una conversa de dos personatges cansats i que necessiten xerrar.

M'acosto i escolto amb discreció. M'atrau el tema de conversa i resto a prop del banc.

-Per què em costa tant fer la meva feina ?
-Ja, ja, ja, per què ets un fracassat.
-Per què ho dius això ?
-No tens material per recopilar. No tens continguts. En canvi, jo no dono l'abast.
M'hauràs d'ajudar !
-I canviar de feina ?
-Tu decideixes.
-Mira sóc i m'agrada molt recopilador de BONES NOTÍCIES. Crec que aporten una motivació a qui ho llegeix a viure amb més ganes i superació. Però ara, em trobo que no trobo.
-Dons tu ja saps que sóc recopilador de MALES o no TANT BONES NOTÍCIES i realment diàriament tinc molt material.
-Però tu creus amic Recopilador que hi ha tantes MALES NOTÍCIES ?
-Ho diuen els Mitjans de Comunicació.
-I són certes ?
-Jo llegeixo !
-I no creus que podríem explicar-nos el que passa d'un altre manera, ressaltant els fets positius.
-Què vols dir amb fets positius ?
-Qualsevol situació o esdeveniment real, i repeteixo, real, es pot explicar de forma que expliqui com realment ha reaccionat el ser humà o la col·lectivitat i ajuda.
-T'entenc. Llavors seria una BONA NOTÍCIA ?
-Sí.
-Vols que perdi la feina ?
-M'has dit que tens molta feina abans.... Fem un canvi i m'ajudes !!!

Un silenci envair la conversa sobre les notícies.

Comentaris

  • per reflexionar...[Ofensiu]
    joandemataro | 02-12-2010 | Valoració: 10

    gràcies joan per discrepar amb mi, m'agrada la gent que em dóna nous punts de vista, però jo també discrepo amb tu i crrec que cal acceptar que a la vida en tot hi ha les dues cares de la moneda i cap d'elles es pot obviar.
    salutacions des de mataró
    joan