Deutes

Un relat de: Victre
Ara resulta que els hi dec un gelat als meus fills.

És sorprenent com (sense fer servir l'Excel) recorden, fil per randa, a qui li toca escollir pel·lícula, a qui li toca seure al costat de la mare, i tots els gelats que algun dia (vés a saber en quina situació, que prefereixo no recordar) has dit que els hi compraries.

I aquest fet m'ha fet pensar en tot el que dec. Tantes coses que potser hauré de fer un nou Excel (el que tinc, ja no accepta més pestanyes).

A molts de vosaltres us dec explicacions. A d'altres un silenci. També us dec algun "perdó", i més d'un "gràcies".
A algú li dec més sinceritat (tot i que, amb qui penso, no crec que ho arribi a llegir mai).
També n'hi ha que els hi dec un dia. A un altre, un sopar (d'aquells que no s'acaben mai).
També dec uns quants cafès.

Recordo que quan un de vosaltres passava per un moment difícil no vaig poder ser al seu costat (ja que, per fer-ho més cruel, jo passava per un moment preciós).

A tu, et dec un poema.
A l'altre li dec perdonar-lo per allò que va fer (i que ja no recordo què és).

I també n'hi ha uns quants que no us dec res, per que sempre (o quasi sempre, que tots som humans) m'ho heu donat tot.

Però, de tot això, la única cosa que tinc clar que no em perdonaran, són els dos gelats que ara resulta que els hi dec als meus fills.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96729 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.