cotons blancs

Un relat de: salvatore vinyatti

Cotons blancs
suspesos al cel,
corren, volen,
blancs com
la neu.

El nin se'ls mira
com una joguina
que és al cel suspesa,
i vol jugar-hi
volant cap el cel.

Obre el braços,
les mans, deu dits,
per agafar des de terra
els núvols que s'envan
vers un cel blau.

No volen jugar
amb mi, diu el nin,
i abaixa un braç,
i amb l'latre els
diu adéu!

Cotons blancs!


Comentaris

  • molt tendre...[Ofensiu]
    ROSASP | 18-05-2005

    Els núvols, cotons blancs fent formes abstractes, somnis dibuixats al cel pels ulls de l'infant. Sempre l'anhel de poder-los tocar, tendresa i suavitat, eteris misteris per descobrir.
    Marxen i els hi diu adéu amb la mà, en el fons de cor endevina que ja en vindran de nous, potser aprendrà amb el temps a acaronar-los amb els ulls tancats...
    Molt i molt dolç, bufa suau el vent, xiuxiuejant cançons que s'escampen com els núvols.
    Em recordes a aquest vent, dits de cotó...

    Aprofito per felicitar-te pel teu poema, que han convertit en cançó!

    Una abraçada!

  • Salvdor Barrau : "el nen projecta la seva fantasia vers un cel lliure de núvols blancs"[Ofensiu]
    Marc Freixas | 18-05-2005

    Hola Salvador/Salvatore, em quedo amb tot el preciós poema...

    però també em quedo amb la frase genial de la teva introducció per presentar el poema :

    COTONS BLANCS-poema preciós

    EL NEN PROJECTA LA SEVA FANTASIA VERS UN CEL LLIURE DE NÚVOLS BLANCS-frase genial de la teva introducció...

    i no calen més paraules company!!

    Celebro el teu poema fet cançó per Cardoner... m'he de comprar aquest disc com sigui!!

    UNA FORTA ABRAÇADA!!!

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

373165 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.