com et dius

Un relat de: josepsalatermens
Sempre vens quan més et necessito.
Tens els cabells negres tallats ben curts i duus un vestidet blanc que no t’arriba als genolls i t’és molt fàcil de somriure.
Sé que a sota del vestit no hi portes res més, t’agrada anar així, que tot et balli i estigui a l’aire, perquè ets d’aquesta manera.
Només que em veus de seguida t’atanses a mi i t’agafes al meu braç aleshores caminem juntets.
Ens posem a jeure sota d’un arbre esplendorós, moltes vegades, ben agafadets, mirem turó avall, diem mitges paraules o restem en silenci, i ja ens està bé.
D’altres vegades comences a baixar-me la cremallera de la bragueta, hi fiques la mà a dins i et poses a jugar, després d’una estoneta, pantalons avall. Què n’és de dolç tot plegat!
Fas que sempre estiguem bé junts i quan et pregunto com et dius, llavors em contestes, però si ja ho saps, sóc tu.
Ets real? Et puc tocar de debò? Ets un somni?
-No t’hi amoïnis tant, oi que sempre em tens i t’estimo? Ara tornem a fer l’amor, vull sentir la teva pell, acaronar-me amb el teu penis mentre em pentines amb els dits, tastar la teva boca tan gustosa i besar-te fluixet.
-És Déu qui t’ha enviat?
-Josep, sóc tu.

Comentaris

  • ben original josep....[Ofensiu]
    joandemataro | 18-08-2012 | Valoració: 10

    aquest relat entre somni eròtic i filosòfic.... dóna joc a pensar , imaginar... ben escrit josep

    et felicito
    rep una abraçada ben cordial
    joan

l´Autor

Foto de perfil de josepsalatermens

josepsalatermens

110 Relats

29 Comentaris

51637 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
Vaig neixer el 5 de març de 1961. Treballo en un hospital i estic casat i fillat. M'agrada la natura i estar de tant en tant un mica sol amb mi mateix, però també necessito tenir algú al meu costat.