BUTXAQUES DE PASSIÓ

Un relat de: Susanna Tortosa Tudela
Avui m’he llevat i com cada dia, he obert la porta del meu armari. He rebuscat i he decidit posar-me els pantalons amb les butxaques plenes de passió per la lectura: gaudiré concretament de la novel•la negra.
Demà, qui sap? Potser em posaré els pantalons amb les butxaques plenes de passió per la Joana. La trucaré, la seduiré amb el millor dels meus arts i gaudirem junts d’una meravellosa vetllada.
Potser demà passat buscaré els pantalons de les butxaques amb passió pel meu amic Sergi i compartirem unes cerveses tot xerrant de les carreres de moto que ens apassionen.
Un altre dia gaudiré de portar les butxaques plenes de passió pel futbol. Aniré al partit i cridaré els gols amb entusiasme.
De cop canviaré la passió per la Joana, per la de l’Alba o la de l’Alba per la Sílvia, la de la Sílvia per la de la Queralt i renovaré la meva passió tenint a prop dones ben diferents.
De vegades em llevo sense una idea prefixada, llavors miro quin pantaló té les butxaques més plenes de passió. La passió mou la meva vida i per tant, hi ha dies en que una passió ocupa més que d’altres. Aquell dia és sorpresa, fins que no poso les mans a la butxaca no ho descobreixo. Pot ser passió per un gelat de xocolata, per la feina ben feta, per un antic amor o per una nova experiència.
Guardo les passions dins les meves butxaques dels pantalons i així cada dia puc canviar, sense haver de tenir en compte res, ni ningú.

Comentaris

  • Molt original.[Ofensiu]
    TEREFRAN | 18-02-2015 | Valoració: 10

    Quina imaginació!! això de posar la passió a les butxaques.
    I molt típic de la joventut això de no pensar gaire les coses i deixar-se guiar per les passions a l'atzar.

    M'ha agradat molt! Felicitats!!

  • Com m'ha agradat...[Ofensiu]
    leonardo | 11-02-2015 | Valoració: 10

    aquest relat, ple de passió, de bon rotllo, d'alegria... que es contagia com si fos un virus, el virus de la felicitat...

    L'enhorabona, content de llegar-te per a primera vegada

    Salutacions

    leonardo

  • molt bonic[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 08-02-2015 | Valoració: 10

    Un bon relat el de les butxaques

  • Apasionats[Ofensiu]
    Materile | 06-02-2015 | Valoració: 10

    Felicitats. És un relat que defineix molt bé què passa quan som en l'etapa de la joventut: passió.

    La vida és plena de passió i la passió inunda les butxaques, tant és de què siguin plenes.

    Un relat molt original. M'ha agradat.

    Benvinguda!!!

    Materile

  • Refexío sobre la passió del dia a dia[Ofensiu]
    vfores | 06-02-2015 | Valoració: 9

    Trobo el conte una declaració de principis, un lliçó de filosofia de vida.
    La nostra vida l’hem de decidir bàsicament nosaltres, es la manera de viure el dia a dia que desitgem. Qui no ha fet aquestes reflexions quan obre els ulls pel matí?
    M’ha agradat molt. Es mes abstracte que altres de la Susanna, però ha buscat també una intensitat en el missatge.

  • M'encanta![Ofensiu]

    Que original i que ben trobat! M'encanta! Té un estil fresc i senzill que captiva. Et felicito!

  • gasolina[Ofensiu]
    caldet | 04-02-2015 | Valoració: 9

    què és la passió si no gasolina , cada per , treballar, estimar, pensar, badar, mirar, escoltar, disfrutar, .....

  • gasolina[Ofensiu]
    caldet | 04-02-2015 | Valoració: 9

    què és la passío si no la gasolina que ens fa , cada dia, pensar , treballar, estimar,
    passejar, mirar, badar,escoltar,.....

  • Passions per viure [Ofensiu]
    raquel123 | 04-02-2015 | Valoració: 9

    Quina forma més encisadora de transmetre la varietat de passions que ens envolten cada dia ¡¡¡¡¡

Valoració mitja: 9.56

l´Autor

Foto de perfil de Susanna Tortosa Tudela

Susanna Tortosa Tudela

5 Relats

29 Comentaris

4956 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50