BON DIA AMOR

Un relat de: Rosa Gubau
BON DIA AMOR

- Bon dia, amor...

- Bon dia, responc...
Quina alegria. On eres? T’havies perdut?

- Sempre he estat aquí, mai he deixat de ser al teu costat.

- Et necessito per sentir-me completa i continuar caminant,
mai ens havíem d’haver separat.

- Tan sols m’havies extraviat, una pèrdua dolorosa
que no ens permetia avançar.
Quant celebro haver-te retrobat!

Temps fos, hores buides, neguit constant, reflexions, silencis, esgotament...
Arrossegats pel corrent del maleït orgull, pel poderós egoisme mai disposat a morir, per la ment xerraire exigint protagonisme sense descans, i oblidant-nos de l’amor propi, tan vital i malauradament tan castigat.
Prou de crítiques, de queixes, de pors.... l'amor, la teva autèntica essència torna
a estar en tu, abraça’t a aquest meravellós regal.
La vida és una escola repleta de lliçons que tots desitgem aprovar, podem repetir curs però mai abandonar.
Viure des de l’amor i de tot el que comporta de meravellós, ballant al so de la seva dolça música, fruint del seu poder transformador, travessant fronteres que no havies pogut passar.
Gaudir dels llocs més inaudits, nodrir-nos de l'aigua clara, de la natura, de tot el diví,
de les quatre estacions de l’any, i fins i tot del potser sí.
Pocs moments omplen tant, res enfosqueix l'esperit, deixar-se anar, arribar-hi, sentir...
Porticons oberts de bat a bat, reixes, finestrals...
L’amor és el que sosté la vida per viure en plenitud.

Rosa Gubau

Comentaris

  • Prou bé | 26-08-2022

    AMOR en majúscules a tot, a la vida a un mateix per poder donar-ne!

    Un bon començament de la jornada ... Bon dia amor! Segur que tot anirà millor.

    Amb total cordialitat

  • En la vida deu d'estar sempre l'amor.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-08-2022 | Valoració: 10

    Un relat molt poètic, per a reflexionar sobre l'amor, sobre l'orgull, sobre l'egoisme.
    En l'última frase portes raó. L'amor és el principi essencial per a amar-nos mútuament tots. Amar al pròxim com a un mateix, com diu el "pare nostre". Això m'ha inspirat aquest relat teu.
    Cordialment.

  • Un camí difícil[Ofensiu]
    aleshores | 22-08-2022

    Ès un camí de roses i d’espines, de blanc i de negre, perquè ès molt difícil que dues persones s’avinguin completament.

  • Amor, sempre[Ofensiu]
    Marina i punt | 22-08-2022

    Quan abracem l'amor no valorem prou el que tenim. Quan no el podem abraçar, com el trobem a faltar!
    He gaudit el teu relat, ben escrit, ric en paraules i descripcions que conviden a la reflexió.

    Gràcies per opinar sobre el meu darrer relat. M'alegra que t'hagi agradat.

    Salutacions

  • Amor la lo[Ofensiu]

    Cada día en llevar-nos hauríem de dir amb veu melodiós:Bon dia amor!!! I és que sovint, per a no dir gairebé sempre oblidem que es aquest, l'amor, el que ho guareix tot, el que fa possible que l'impossible sigui realizable. Llegir i rellegir els teu relat ajuda a prendre consciècia.

  • l'amor[Ofensiu]
    Atlantis | 22-08-2022

    L'amor sosté la vida? segurament. Ben explicat.

    Gràcies per passar pels meus poemes. M'alegra que les meves opinions et serveixin per escriure. Compartir opinions afavoreix a tots, em sembla.

    Sí i m'agrada més que separis prosa i poesia, crec que queda més clar i mllor allò que vols dir.

    Ens llegim.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 22-08-2022 | Valoració: 10

    Relat molt sensible. Enhorabona.
    Gràcies pel teu comentari al meu Relat.
    Salutacions.

  • El motor[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 21-08-2022 | Valoració: 10

    Ja sé que el motor no és la paraula més poètica per parlar de l’amor, però el veig molt pràctic a l’hora d’entendre com funciona la vida. És un poema magnífic, ple de descripcions i pensaments positius. Una forta abraçada.
    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Rosa Gubau

Rosa Gubau

75 Relats

1140 Comentaris

42973 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Soc nascuda a Mataró l'any 1.957. Sempre he estat una persona amb moltes inquietuds, en l'àmbit laboral, esportiu i de creixement personal. El cuquet d'escriure el tinc des de fa molts anys, tot i que mai m'hi havia posat. Ara que disposo de més temps he decidit provar-ho. Espero sortir-me'n una mica, si més no, aprendré de tots vosaltres.