'BOHEMIS'

Un relat de: Tina Font

Entro a la cafeteria
dels innocents,
dels que no tenen casa.
D'aquells
per als quals passa el temps,
desfent-los les hores.
M'assec
a la taula de fusta de la cantonada.
Des de la finestra,
contemplo
el carrer dels Bohemis.
Insòlita,
la teva mirada
al perdre's
en l'olor del te acabat de fer.
Em prenc el tallat,
curt de cafè,
com sempre,
i recorro
amb mirada fortuïta
somnis
que s'han quedat atrapats
en el meu vell quadern
de notes.

Comentaris

  • Estic decebut[Ofensiu]
    JOANPG | 24-09-2008

    Creia que aviat podriem gaudir d'un altre escrit teu i veig que no publiques, Fés l'esforç de seguir penjant poemes.
    Tot sigui dit amb la millor de les intencións i simpatia.
    Fins ben aviat!

  • Veig que en portes un[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 06-08-2008 | Valoració: 10


    i que ja l'has fet fenomenal. Escrius molt bé, no t'aturis en un fes-ne. Els relataires són molt amables.

    Gràcies, bonm estiu!

    Salutacions!
    ullsblaus1

  • M'agradaria perdre'm[Ofensiu]
    Hannah | 17-06-2008 | Valoració: 10

    en un d'aquests carrers, on el temps no existeix, i les persones són persones de de´bò. On la música, el dibuix o la poesia són l'unica condició per viure. El carrer dels Bohemis, aquells on només senten els batecs del cor i fan cas als sentiments...

    Felicitats pel relat molt bonic.

    Un petonet

    Hannah

  • Hola Tina![Ofensiu]
    Carme Cabús | 04-05-2008

    M'ha encantat el teu poema, la seva frescor, la seva bellesa, tota la comprensió que traspua...

    Et felicito pel teu premi quan només tenies... 17 anys!

    Això vol dir que has de seguir portant la teva llibreta de notes, oi?

    Un petonàs, preciosa!

  • ambre | 30-04-2008 | Valoració: 10

    Si
    Entres ... quedes atrapat

    Asseure, Contemplar, Perdres, Recorrer: Verbs sols, caient dels versos, aquest subtil toc en segona persona "la teva mirada insolita". Tanta acció s'ha d'analitzar.

    En 1ª persona "Entro a la cafeteria".
    3ª persona Tindre i 3p Passar, neutralitzant amb Desfer (gerundi)

    Fixa't :

    1ªp Asseure
    1ªp Contemplar
    Perdre (infinitiu)
    Acabar (ger.)
    fer (inf.)
    1ªp Prendre
    1ªp Recorrer

    Tot un bloc perferctament simètric.

    I acabes:

    Quedar(g) Atrapar(g)
    2p De notes ( verb subliminar ) Indica, significa Si entres ... quedes atrapat per la teva poesia

  • Bohemis i nàufrags[Ofensiu]
    Unaquimera | 30-04-2008 | Valoració: 10

    Tot i que és la primera vegada que et llegeixo, els teus versos m'han permès sentir-te a prop i per això et deixo constància: només has d'anar fins a Nàufrags ( clica damunt les lletres de colors ) per entendre de què et parlo...

    De vegades, les paraules són com ponts que salven distàncies! no creus?

    T'envio una abraçada per celebrar que t'he descobert com autora,
    Unaquimera

  • Felicitats[Ofensiu]
    JOANPG | 29-04-2008 | Valoració: 10

    Et felicito perqué crec que has anat a parar al lloc ideal per sentir-te més realitzada com a escriptora.
    Ja veuras que hi ha joves com tu, o més, de mitjana edat i d'altres que ja tenim força experiència de la vida.
    M'agrada el teu poema i deixa veure un camí plè de futures joies literàries.
    Benvinguda.
    Una forta encaixada de JOANPG.

  • Benvinguda...[Ofensiu]
    F. Arnau | 29-04-2008 | Valoració: 10

    ...A aquest procel·lós món de RC. No has pogut caure en millor lloc que aquest per a poder desenvolupar les teues dots de poetessa. Aquest poema teu deixa veure un gran potencial, i ací trobaràs una motivació extra per a anar creixent en la teua Poesia. El Repte Poètic i també el MELOREPTE, que trobaràs al Fòrum és una bona manera per a dur a terme tots aquests objectius dels que et parle...
    Una forta abraçada!
    FRANCESC

  • Per a animar-te a deixar-nos gaudir dels teus versos/relats[Ofensiu]
    deòmises | 29-04-2008 | Valoració: 10

    Promet el teu poema. Promet si t'animes a deixar-nos gaudir més de la teva poesia, de la teva escriptura.

    Jo, personalment, t'animo a que pengis més i ens ho facis saber.

    Senzillesa però molta observació. Això és el que desprèn el teu poema.

    Gràcies i benvinguda, d.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Tina Font

Tina Font

2 Relats

11 Comentaris

1583 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Em dic Cristina Font.
Tinc 20 anys fets a principis de Gener.

Em considero poeta i he sentit aquest deliri per escriure i expressar tot un món que porto a dins, desde ben petita.
No recordo quan vaig començar a llegir i escriure, però si recordo tot el plaer que sento al veure una obra acabada i sentir-me´n orgullosa.
Sé encaixar crítiques i m´agrada, sobretot quan veig que són molt constructives per mi.

Porto presantan-me a concursos de poesia, majòritariament, desde els 10 anys i participo també en un llibre que edita el meu poble cada any.
Tot i que, ara tinc ganes d´enriquir-me també, en d´altres camps com el Guionatge o la Narrativa.

Tot i que el meu fort és descriure en detall i dir amb poques metàfores el que diria una llarga frase.

A pesar, de que comparteixo molt amb la meva mare, a la que considero una gran poeta... M´agradaria conéixer gent amb la qual compartir aquest secret, el meu. .
Escriure i divagar en un MÓN PARAL.LEL al nostre.

Últims relats de l'autor