Avui ho faria tot

Un relat de: _

Avui tinc ganes de parlar amb tu, malgrat el mal que m'has causat al llarg de la vida, tinc ganes de veure't i abraçar-te, demostrar-te que t'estimo, que estas perdonada, que sempre he estat disposada a arreglar-ho,...

Avui he llegit una de les moltes notes que ens passavem a classe i m'he enrecordat de tantes i tantes coses...
I m'he adonat de que t'anyoro, que desitjo que tot torni a ser com avans...
No sé què ens ha passat, no entenc per què ha sucseit, tot podria haver anat tan bé...

Avui agafaria tots els trens que volguessis, el nombre que se't passés pel cap, només per veure't. Per poder parlar amb tu...

No t'hauria de perdonar desprès de tot el que m'has fet, però és que et necessito, o això crec.
Els dies amb tu se'm passaven volant, les tardes amb tu eren alucinants, i les nits, les nits eren emocionants...

Avui aniria allà on em demanessis, les vegades que se't passessin pel cap, només per veure't. Per poder parlar amb tu...








Comentaris

  • anyorança...[Ofensiu]
    Cincdos | 28-03-2008 | Valoració: 10

    Paciència amb ses faltes, tothom les fa.

    petons
    vagi bé

  • ostres[Ofensiu]
    jo12345rc | 06-12-2006 | Valoració: 10

    molot maco, en serio , m'agrada molt aquesta sinceritat, felicitats

  • .........[Ofensiu]
    marc_garriga | 03-12-2006 | Valoració: 10

    FELICITATS

  • victoria galofré fernández | 22-10-2006 | Valoració: 10

    a veure si et perdràs amb tants trens que agafaràs... jeje ;)
    una abraçada!
    vicky.

  • jaumesb | 28-09-2006 | Valoració: 10

    sort

  • Sincer...[Ofensiu]
    N | 13-09-2006 | Valoració: 10

    molt sincer..
    I m'agrada...perquè ho llegeixo i la situació em resulta familiar...tan i tan familiar...
    Perquè tot i que la gent decepcioni, tot i que no estiguin al teu costat...encara pots necessitar-les...
    Un petó molt fort!

Valoració mitja: 9.71