8 mesos ens queden

Un relat de: _

Estrany és el destí que ens ha volgut unir.
I mentre tu em mires dins meu es remou tot; ira, passió, ràbia i amor.

Ets un fill de puta, un desgraciat, quan estic amb tu, passes de mi i tontejes amb d'altres.
Estic aquí amb tu, tan a prop i tan lluny a la vegada i em pregunto que serà el que vols.

Després de tants dies amb el cor adolorit, només em queden ganes de cridar i cridar, ganes de res més. Tot s'acabarà ben aviat, ho saps i estàs aquí perdent el temps, em tens aquí per poc temps i et dediques a fer-me mal, sabent que en cap altra trobaràs el que pots trobar en mi. Només em queden ganes de cridar i cridar, ganes de res més.

Em tens aquí per poc temps i et dediques a fer-me mal, tontejant amb d'altres. No sé què és el que vols, el que aconseguiràs així es perdre'm per sempre, perquè com molt bé ja saps d'aquí 8 mesos me'n vaig, per sempre, i ja no ens veurem mai, ni podrem recuperar l'oportunitat que la vida ens ha tornat.
Recorda que la innocència ens va prendre la primera i si ara no aprofitem aquesta, que ha vingut a reemplaçar la que no vam poder aprofitar, no hi haurà tercera.
Llavors érem massa innocents i no enteníem els nostres sentiments, per això la vida ens ha donat una segona oportunitat, però ja no n'hi haurà més si la perdem amor, deixem de fer el tonto i aprofitem el temps que ens queda, 8 mesos, ja hem perdut massa....





Comentaris

  • vigila[Ofensiu]
    Nit d'estiu | 30-07-2007

    no et deixis enganyar mossa. per poc temps aue us quedi per passar junts, per molta llàstim que te faci, no permetis que un noi que no et mereix jugui amb tu.
    hi ha molts xicots en el mon, xica, molts et donaran l'esquena, molts et faran patir, molts et diran que t'estimen i marxaran i al final... bingo! trobaràs la teua estrella!
    que siguis molt feliç.

  • jOaneTa | 28-12-2006 | Valoració: 10

    "Em tens aquí per poc temps i et dediques a fer-me mal"

    no deixis que nigú et faci mal. Un petó.

    jOaneTa

  • veritat...[Ofensiu]
    desmai | 20-12-2006

    carai noia....em sento identificada amb aquest relat...es curiós...com les històries personals i úniques poden ser tan versemblants a d'altres...quan de mal fa una amor...quan ho fas tot per aguantar-lo i cau pel seu propi pes...

    Gemma!

  • gràcies[Ofensiu]
    jaumesb | 20-12-2006 | Valoració: 10

    bon nadal

  • felicitats pel relat[Ofensiu]
    marc_garriga | 03-12-2006 | Valoració: 10

    aprofiteu aquests vuit mesets que us queden, aprofiteu-ho al màxim!!

Valoració mitja: 10