T'ESTIMO NIN

Un relat de: _

Et diria tantes i tantes coses que no goso dir-te per por, por al fracàs, por a no sé què, quelcom dolent que em consumeix les paraules, quelcom que no em deixa fer la meva, potser és la por de perdre't com a amic, potser és tansols vergonya, vergonya a admetre que me enamorat del meu millor amic, i et diria que t'estimo, que sé que m'has estimat recentment, que ara no estic segura de que ho segueixis fent, que et desitjo, que desitjo estar amb tu, fer-te petons, jugar a les pessigolles (el nostre joc), abraçar-te, mimar-te, explicar-te tot allò que em sucseeix, mossegar-te el coll, com l'altre dia al sofà mentre en barallavem carinyosament, vull agafar-te fort de la mà, sentir-me segura al teu costat, vull estimar-te per sempre i compartir amb tu els meus anys de vida.

Et puc assegurar que amb mi seràs feliç, perqué el fet de que estiguis amb mi em farà feliç, això no vol dir que la meva felicitat et faci feliç a tu, no, vol dir que jo t'agraïré la meva felicitat fen-te feliç, es pot dir que et pagaré amb la mateixa moneda.

I si no et dic tot això és simplement per por.

Sento que t'estimo, sento que et desitjo, que t'anyoro...

Tinc enormes ganes de que tot se'ns cumpleixi, vull abraçar-te molt fort, besar-te apassionadament, vull ser al teu costat i mirar-te i dir-te tot el que sento, el que penso, vull que m'abandoni aquesta por que no em deixa ser jo, ser espontànea...


Vull veure l'alba al teu costat i en el moment en que el sol ens saludi, fer-te un petó.

Vull dir-te tantes i tantes coses...
Vull estimar-te per sempre amor...

El que més desitjo en aquest món és viure al teu costat, perqué sé que allà seré feliç...T'estimo NiN


Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • molt emotiu[Ofensiu]
    jo12345rc | 06-12-2006 | Valoració: 10

    m'agrada molt, lluita pel que estimes noieta!! felicitats

  • molt emotiu![Ofensiu]
    irene_pou | 10-09-2006 | Valoració: 10

    no deixis que cap por a el que sigui s'interposi entre vosaltres!

    si el sentiment és mutu, no hi hauria d'haver cap problema!

    sort, i felicitats pel relat

  • Uoops[Ofensiu]
    ilargiakat | 03-09-2006 | Valoració: 10

    Uoops que emotiu! No deixis q sigui la por la que t'impedeixi fes les coses, si es realment el q sents nomes una cosa et podra ajudar, les paraules, encara q et costi, encara q et fagi vergonya, les paraules son la saviesa i l'expressió dels sentiments que portem dins de cadascú! i n cal ensejar, les paraules sinceres costen de treure xo un cop comences surten soles, no et kedis muda q al final numes et farà q mal! Sort!

    Xcert, he vist q t'han agradat els meus relats i m'algra tmb saber q n sc la unica q passa x akets mments! m'han agradat molt els teus relats, segueix scribin!
    un peto maka!

    Marta!

  • que cap por es posi entre tu i ell[Ofensiu]
    xavier_garcia | 02-09-2006 | Valoració: 10



    les pors han de ser vençudes, no pensis en el que pugui passar i actua, et sentiràs molt millor, aconseguiràs allò que volguis...

    ànims!

    xavi

  • uouo! molt maco,[Ofensiu]
    marc_garriga | 02-09-2006 | Valoració: 10

    intens i que cony; FENOMENAL!!

    marc

Valoració mitja: 9.67