La historia es repeteix, una altra oportunitat..

Un relat de: _

Ens vam conèixer al poble, tu vivies a la casa que hi havia davant de la meva nova casa, com que al poble només éreu dos nens em vau rebre encantats i de seguida ens vam fer amics, anàvem amb bici a la riera, a la presa, al castell,...

Sortíem de casa de bon matí, sense haver esmorzat, agafàvem les bicis i anàvem a fer excursions, no arribàvem fins que no teníem gana (gairebé a la tarda), dinàvem i altre cop al carrer.

A les nits d'estiu jugàvem a "polis i cacos", era tan petit el poble que no hi havia límits de joc.
Construíem cabanes a la vora del pantà, ens muntàvem histories de pirates, teníem plans per al futur, volíem viure tots tres junts a una de les cabanes, la més arreglada.

Jugàvem i jugàvem com nens innocents que érem, llavors als nou anys tu et vas enamorar de mi, i jo, amb el temps, de tu.

Ara ha tornat a passar el mateix, tu t'has enamorat de mi, i ara me n'adono que jo de tu també,...La historia es repeteix, és estrany, però ha passat, què haig de fer?
No ho sé, però crec, que ja vaig deixar passar una oportunitat i ara aquesta se'ns torna a presentar, no puc fer la mateixa errada que vaig cometre fa uns anys, no puc...

Si la deixés passar llavors entendria perquè diuen que si tornéssim a néixer cometríem els mateixos errors...

Ara estem en la mateixa situació, tots dos enamorats, l'un de l'altre, insegurs pel que pugui passar, possiblement aquesta sigui l'última oportunitat que se'ns presenti, no la deixem passar, no la desaprofitem, no cometem el mateix error que vam cometre ara fa sis anys...

Crec que si la vida ens ha donat una segona oportunitat és per una raó molt simple, abans érem només nens que s'agradaven, érem massa petits, innocents com per entendre i fer de l'amor que sentíem una parella.

Dono gràcies a la vida, que ha pensat en tu i en mi, que ha estat justa almenys una vegada...Ara ens toca actuar en conseqüència, toca aprofitar el que la vida ens ha tornat a donar...una oportunitat.

Comentaris

  • jo12345rc | 06-12-2006 | Valoració: 10

    soc nou a relats en catala, i no se ben bé com funciona, de moment soc nomes lector, potser algun dia m'animi a fer-me autor, però no m'és gaire atractiva la idea, bé, el teu relat m'ha agradat, és molt maco, tan de bó tot us vagi bé, m'agrada la teva manera d'escriure, directa i sincera, sense figures retòriques i mots adornats, felicitats

  • quina historia[Ofensiu]
    irene_pou | 10-09-2006 | Valoració: 10

    més bonica, tens sort de ser corresposa i d que la vida hagi sigut justa almenys una vegada amb tu,

    m'agrada molt

  • jaumesb | 06-09-2006 | Valoració: 10

    gràcies pels teus comentaris, també pels teus relats
    viu estima, sigues feliç

  • PAULA_93 | 05-09-2006 | Valoració: 9

    Laiaa!!! nenaa que m'encanta aquest relat!!
    M'agrada el que penses... la vida t'ha doant una altre oportunitat... doncs aprofita-la!!!

    M'encanta haver-te conegut jeje!!!

    Petons!!!

    P@UL@

  • agafa'l...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 05-09-2006 | Valoració: 9

    jo si pogues ho faria ;) un petonasso!!

    m'encanta!

  • uouooo![Ofensiu]
    marc_garriga | 05-09-2006 | Valoració: 10

    m'agrada aquesta historia, el relat i tot en general, molt bé, en serio.

    m'agrada la opinió que tens de la vida d'això que us hagi tornat a donar el que fa temps us va donar...pel fet de que éreu massa innocents...

    felicitats!

  • doncs no la deixis passar[Ofensiu]
    xavier_garcia | 05-09-2006 | Valoració: 10

    o t'enpenediras, bon relat, m'agrada, una abraçada

Valoració mitja: 9.63