amor...asquerós amor...

Un relat de: el poeta

AMOR.... que és l'amor ?? és un sentiment ... una emoció.....un estat d'ànim.... ?
hi ha gaire diferència entre l'amor hi l'odi?
Entre les penombres de la societat humana, l'amor es un estat civil o bé un conjunt de reaccions provocades per hormones.
Un sentiment totalment animal que l'única utilitat que te és que una espècie com la nostra no s'extingeixi i pugui destruir un planeta sencer, matar..... matar .....
Hi ha algú que te dret a matar... a destruir un organisme, un altre ésser... quin sentit te viure una vida així!!!!
Espero trobar-lo. Però fa massa temps que busco, i al final, quan quelcom no apareix.... s'acaba.
Si alguna persona troba algun tipus de sentit a viure... que m'ho expliqui...
Amb aquest relat no pretenc desanimar ningú n'hi fer baixar els ànims de viure però....
Jo ja no en trobo CAP de raó.

Si la mort em ve a buscar, no l'odiaré per venir, sinó per haver trigat tant a aparèixer..

Comentaris

  • no sé, no sé[Ofensiu]
    Queca | 27-09-2005

    no m'acaba de convencer el teu escrit...
    Suposo que és perquè jo tinc una altra manera de veure les coses, ni millor ni pitjor, simplement diferent, i si dones un cop d'ull als meus relats ho entendràs.
    Estic d'acord amb boigboig. El poeta, mira la vida des d'una altra prespectiva! Saps què és el que em fa viure a mi? Els somriures! Sí, un gest tan simple com això, és el que dóna forces per viure, prova-ho.
    Un petó i molts, moltíssims somriues!

  • soc l'autor !!!!![Ofensiu]
    el poeta | 14-09-2005

    Aquest relat millor que el llegiu pensan que es la part mes fosca de mi mateix.... en aquells moments en que et pares a pensar amb objectivitat....
    Tranquil Boig no em suicidare pas... encara em queden molts relats per escriure....

    encara tinc tres quarts de segle per viure la vida al màxim!!!

  • aMOR...**[Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 14-09-2005 | Valoració: 7

    El relat està ben escrit..i...m'agrada per l'odi que despren...peró...el que no pots es dir que vols..acabar rapid amba ixò pel camí de la mort...es de covards morir...de vegades es difcil superar una circumstància..i..es dificil assumir que ha passat i no tornarà...però...s'ha de ser motl fort...eprque..com diu el boig..estimar es voler el millor per l'altre..i..si hi ha algú que t'estima que n'estic segura...ell/a no voldrà que a tu et vingui a bsucar la mort..i et deixis vencer tant rapidament... res més... el relat es molt bó..simplement es una opinió..entenc el que sents..peró..sense la necessitat d'estimar..no podriem viure...
    Molt bon relat...un petonarro!

    Orgull de classe..

    Navega pel mar de vent, i deixa't dur per les onades negres.. **

  • Noi, tens un problema[Ofensiu]
    boigboig | 14-09-2005

    I que consti que jo estic contra les visions bledes de la vida. Però és que el teu és una no visió!

    Primer: és clar que hi ha diferències, moltes i grans diferències, entre l'amor i l'odi.
    El problema és que la gent no sap que és l'amor i confon amor amb desig, amb la propia feblesa, amb voler posseir algú, amb estar enamorat, etc.

    Amor es voler el millor per algù. De veres desitjar-ho. Però, és clar, sempre que no estigui en contra del que tu vols. Si no seria estupidesa. Malaltisa. I ja està. No confonem les coses!

    De que et queixes???

    Et preguntes si la gent té dret (?) a matar a algù. Això no ho he entes mai. Com el concepte de justicia divina: no és just, no és just, diuen.
    Ningú té dret a res. Tothom té dret a tot.
    I és que dret és un concepte legal: perquè el fas servir per la vida?

    I ara el remate final: Et fas dir "el poeta" i dius aquestes coses?????????? Ha. Ha. Ha.

    Pots dir el que vulguis, però amb aquest nom, sona d'un pretensios que t'hi cagues.

    I sento haver estat tant dur. Però és que ens ho poses tant tant fàcil....

    Per cert: no és el mateix Ho que o (ho dic pel teu antic poema....).

    Total, no em facis cas, que els bojos tenim llicencia per dir tonteries!

    Boig super mega boig